کد خبر: ۲۰۶۴۸۴
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۲
بانک ملی ایران طی 12 ماه سال گذشته بالغ بر 103 میلیارد و 638 میلیون ریال تسهیلات قرض الحسنه به منظور حمایت از هموطنان سیل زده در بخش کشاورزی و مسکن در اقصی نقاط کشور پرداخت کرده است.

حمایت بانک ملی ایران از سیل زدگان با اعطای تسهیلات ویژه

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، این بانک با ورود به حوزه مسئولیت های اجتماعی به عنوان نقطه قوت خود به ویژه در رویدادهایی مانند سیل، زلزله، تامین و تعمیر مسکن و ساخت حمام و خانه بهداشت در روستاها، خرید انشعابات و... نقش بی بدیلی در توسعه و پیشرفت کشور داشته است.
این بانک علاوه بر ارایه تسهیلات به سیل زدگان، در 12 ماه منتهی به اسفند ماه سال گذشته، بالغ بر 405 میلیارد و 720 میلیون ریال تسهیلات قرض الحسنه در بخش تعمیر مسکن و احداث حمام روستایی در یک هزار و 632 فقره و همچنین دو هزار و 141 میلیارد و 658 میلیون ریال تسهیلات قرض الحسنه در بخش خرید انشعابات و امور کارگشایی در 13 هزار و 244 فقره وام پرداخت کرده است.
پرداخت تسهیلات در بخش مسکن محرومان شهری با معرفی سازمان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) از دیگر اقدامات این بانک در حوزه مسئولیت های اجتماعی است که تلاش کرده با ارائه تسهیلات، تخصیص بخشی از منابع خود به انجام امور عام المنفعه و اهدای کمک‌های نقدی و غیرنقدی مستقیم و غیرمستقیم، بخشی از مشکلات افراد کم برخوردار و اقشار محروم را کاهش دهد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار