کد خبر: ۲۰۶۶۵۵
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۴
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی بوشهر:
بوشهر- مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر گفت: اولین جشن بزرگ ازدواج کارگران استان بوشهر برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مصدق کشاورزی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به نامگذاری پنجم تا یازدهم اردیبهشت هر سال به نام هفته کار و کارگر اظهار داشت: اولین جشن بزرگ ازدواج کارگری در استان بوشهر برگزار می‌شود.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر افزود: هفته کار و کارگر فرصتی مناسب برای تجلیل از کسانی است که ردای تلاش و خدمت بر قامت استوارشان، تجسمی از اراده و همت است، فراهم می‌آید.

وی بیان کرد: جشن بزرگ ازدواج کارگری در راستای سیاست‌های کلی نظام ابلاغی مقام معظم رهبری و قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت برگزار خواهد شد.

کشاورزی اضافه کرد: کارگرانی که تاریخ عقد آنان در اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۱ باشد، یکی از زوجین باید متولد و بومی استان باشد و همچنین کارگر باید در یکی از واحدهای مستقر در سطح استان مشغول به کار و دارای کد کارگاه باشد می‌توانند جهت ثبت نام اقدام کنند.

وی افزود: در کنار جشن بزرگ کارگری که در سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) برگزار خواهد شد در صورتی که یکی از زوجین نیاز به راه اندازی طرح خرد و خانگی و یا طرح کارآفرینانه داشته باشند تسهیلات قرض الحسنه پرداخت خواهد شد.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر افزود: برای مشاغل خانگی یک میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه پرداخت خواهیم کرد و پیگیری لازم برای انجام سفر زیارتی برای افراد مذکور و سایر هدایایی دیگر انجام خواهیم داد.

وی گفت: کسانی که دارای این شرایط هستند، نام و نام خانوادگی، کد ملی زوجین، کد کارگاه کارگر (زوج یا زوجه)، شماره تلفن و نام شهرستان خود را حداکثر تا پایان اردیبهشت ماه به سامانه پیامکی ارسال کنند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار