کد خبر: ۲۰۷۳۳۱
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۵
مدیر بخش ناشران دیجیتال نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، از آغاز ثبت‌نام ناشران دیجیتال برای حضور در سی و سومین نمایشگاه کتاب تهران خبر داد.

به گزارش ستاد خبری سی و سومین نمایشگاه کتاب تهران، سعید پورابولقاسم مدیر بخش ناشران دیجیتال نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، از آغاز ثبت‌نام ناشران دیجیتال برای حضور در سی و سومین نمایشگاه کتاب تهران خبر داد و گفت: ناشران دیجیتال می‌توانند برای حضور در سی و سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، از طریق وبسایت سامانه کتاب در بخش ناشران دیجیتال نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

وی افزود: ناشران دیجیتال تا تاریخ ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ فرصت دارند تا با مراجعه به پایگاه اینترنتی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به نشانی www.tibf.ir مراجعه کرده و ضمن ثبت نام، حضور خود در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران را قطعی کنند.

پورابولقاسم درباره‌ی تسهیلاتی که در اختیار ناشران دیجیتال قرار می‌گیرد اظهار کرد: هنوز رایزنی‌ها برای اختصاص تسهیلات به ناشران دیجیتال ادامه دارد و نتیجه نهایی تا روز شنبه، دهم اردیبهشت تصویب و اعلام می‌شود.

سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از بیست‌ویکم تا سی‌ویکم اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ در دو بخش حضوری در مصلای امام خمینی(ره) و مجازی در سامانه ketab.ir  برگزار می‌شود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار