کد خبر: ۲۰۷۵۳۹
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۵
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

کمپانی دل از قدرتمندترین لپ تاپ ۱۴ اینچی رونمایی کرد

در طول سال‌های اخیر، کمپانی دل تمرکز خود را روی جمعیت دور کار زیاده کرده است و ادعا می‌کند که دور کاری دیگر یک انتخاب نیست و باید به‌عنوان یک استاندارد کاری و فکری تازه به آن نگاه کنیم. مجموعه جدید گسترده‌ای از لپ تاپ‌های این شرکت، همراه با فناوری جدید برای بهینه‌سازی تجربه کار از راه دور ارائه شده‌اند و می‌توانید به سراغ‌شان بروید. با خرید لپ تاپ دل می‌توانید از فناوری‌های جدید برای دورکاری سریع‌تر و با کیفیت‌تر بهره برده و تمام نگرانی‌های خود را از بین ببرید. لپ تاپ جدید Precision 5470 از جمله محصولاتی است که قدرت بالایی در مشخصات داشته و در کنار آن، به‌دلیل طراحی جذاب، می‌تواند شیک پسندان را نیز به خود جذب کند.

ما با یکی از اولین لپ تاپ‌هایی روبرو هستیم که از پردازنده‌های نسل دوازدهم اینتل بهره می‌برد و یکی از قوی‌ترین و نازک‌ترین ایستگاه‌های کاری ۱۴ اینچی را تا به امروز دارد. این گفته‌ها ممکن است که در ابتدا اغراق آمیز به نظر برسند، اما با کمی استفاده می‌توانید متوجه شوید که این هیولای قابل حمل تا چه حدی می‌تواند برای دور کاری و موارد دیگر مناسب باشد. قابل ذکر است که با خرید لپ تاپ Precision 5470 می‌توانید از حافظه رم ۶۴ گیگابایتی در کنار ۴ ترابایت حافظه ذخیره‌سازی برخوردار شوید. این محصول با سیستم گرافیکی RTXTV A1000  ارائه شده است و کاملا می‌توانید به آن اعتماد کنید.

قابلیت‌های جالب لپ تاپ

کاربران این امکان را خواهند داشت که Dell Optimizer را فعال کنند. این ابزاری است که کیفیت تماس ویدیویی را برای شما افزایش خواهد داد و هنگامی که فردی از زاویه شانه شما را نگاه می‌کند، به‌طور خودکار، صفحه نمایش کم نور خواهد شد. تمامی پیکربندی‌های لپ تاپ Precision 5470 با پشتیبانی از فناوری وای فای 6E ارائه می‌شوند و مشتریان می‌توانند برای حسکر اثر انگشت، صفحه نمایش لمسی و همچنین قلم، هزینه اضافی بپردازند. این موارد کاملا به خود شما بستگی دارد و در هنگام خرید لپ تاپ می‌توانید به آن‌ها فکر کنید.

به طرز عجیبی، کمپانی دل اکنون ابزارهای آموزشی را همراه با نرم‌افزارهای متنوع در اختیار شما قرار می‌دهد و می‌توانید در مناطق مختلف جهان از آن استفاده کنید. این سیستم‌های تعاملی به شما کمک می‌کنند که برنامه‌های Adobe، نرم‌افزارهای اتودسک و دیگر ابزارها را آموخته و از آن‌ها استفاده کنید. کمپانی دل لپ تاپ Precision 5470 را به‌صورت پایدار روانه بازار کرهد است و همراه با آن می‌توانیم به لپ تاپ Latitude سری ۵۰۰۰ هم اشاره کنیم. این دستگاه‌ها براساس Concept Luna ساخته شده‌اند که یک تعهد مهندسی پایدار هستند که دل اخیرا به آن‌هاا دسترسی پیدا کرده است.

همه لپ تاپ‌های سری Latitude 5000 جدید دارای درب‌هایی هستند که ۷۱ درصد مواد بازیافتی و تجدید پذیر ساخته می‌شوند. این موارد پایه‌هایی با فیبر کربن بازیافتی دارند که در بسته بندی کاملا قابل بازیافت در اختیار شما قرار خواهند گرفت. لپ تاپ‌های جدید دل در آوریل امسال روانه بازار می‌شوند. قیمت آن‌ها هم هنوز مشخص نشده است. لپ تاپ‌های سری ۵۰۰۰ از حداقل ۱۴۱۹ دلار قیمت شروع شده‌اند و قیمت مدل‌های رده بالای لپ تاپ‌های سری ۵۰۰۰ هم از ۲۰۰۰ دلار شروع می‌شود. این محصول یقینا کوچک‌ترین، باریک‌ترین و قدرتمندترین لپ تاپ ۱۴ اینچی جهان است که از مشخصات هم می‌توانیم به چنین ادعاهایی دست پیدا کنید.

کمپانی دل از قدرتمندترین لپ تاپ ۱۴ اینچی رونمایی کرد

قدرت و سرعت در لپ تاپ دل Precision 5470

با کمک لپ تاپ Precision 5470، می‌توانید از اولین پردازنده‌ای استفاده کنید که براساس نسل دوازدهم اینتل Core سری اچ ساخته شده است. این محصول پیکربندی جالبی به‌همراه دارد و از یک سیستم خنک کننده جدید هم استفاده می‌کند که مهندسین کمپانی دل برای بهینه‌سازی عملکرد سیستم از آن استفاده می‌کنند. این لپ تاپ از هوش مصنوعی برای یادگیری الگوهای کاری شما استفاده می‌کند و نرم‌افزار پر کاربرد این کمپانی هم برای تنظیم خودکار عملکرد و باتری به سراغ شما خواهد آمد. این برنامه در واقع براساس عادت‌های شما کار کرده و کمک می‌کند که به ویژگی‌های جالبی دست پیدا کنید.

ویژگی‌های جدید تشخیص حضور با قفل کردن لپ تاپ هنگام دور شدن همراه شده و همچنین با بازگشت شما هم قفل آن بازگشایی می‌شود. این سیستم‌ها با خرید لپ تاپ کمپانی‌های دیگر فراهم نمی‌شود و لپ تاپ دل به‌صورت منحصربه‌فردی چنین امکاناتی را در اختیار شما خواهد گذاشت. مدل جدید Latitude 7330 هم که همراه با این لپ تاپ معرفی شده است، در واقع کوچک‌ترین و سبک‌ترین لپ تاپ تجاری شما با ابعاد ۱۳.۳ اینچی است و با کیفیت‌ترین لپ تاپ ۱۶.۹ اینچی را برای شما فراهم کرده است. دل اعلام کرده است که سایر مدل‌های سری Latitude با پردازنده‌های نسل دوازدهم اینتل روانه بازار می‌شوند و می‌توانید یک لپ تاپ دو در یک را هم داشته باشید. تمامی این مدل‌ها هم به‌صورت مشابه از سیستم Optimizer پشتیبانی می‌کنند.

سری Precision 5000

دل با لپ تاپ خود، یک صفحه نمایش Infinity Edge فراهم کرده است  و از هر نظر می‌تواند جذاب باشد. کافی است که تجربه بازی یا تماشای فیلم را با آن تجربه کرده و به قدرتمندی آن ایمان داشته باشید. این محصول از اتصال قدرتمند بلوتوث ۵.۲ برخوردار است و هیچ کم و کسری برای شما نخواهد داشت. این محصول با مشخصات فنی ارتقا یافته در اختیار شما خواهد بود و با خرید لپ تاپ دل متوجه خواهید شد که چه تفاوت‌هایی بین لپ تاپ Precision 5470 و لپ تاپ ایسر و کمپانی‌های برتر دیگر وجود دارد. می‌توانید مشخصات و قیمت‌ها را در اولویت‌ خود قرار داده و ببینید که ارزش خرید کدام یک از آن‌ها بیشتر است.

لپ تاپ سری Precision 3000

لپ تاپ‌های جدید سری Precision 3000 دارای تغییراتی در مشخصات فنی هستند و از جمله آن‌ها می‌توانیم به آخرین سری از تراشه‌های اینتل و گزینه‌هایی هم برای طیف وسیعی از سیستم گرافیکی قدرتمند انویدیا اشاره کنیم. کمپانی دل تلاش کرده است که همه این مشخصات فنی عالی را با قیمت مناسب روانه بازار کند. قیمت همواره برای کمپانی دل اهمیت ویژه‌ای داشته است. می‌توانید از طریق مقداد آی تی، به قیمت محصولات دیگر بازار دسترسی پیدا کرده و یک تحلیل و بررسی جامع بین محصولات داشته باشید. خرید لپ تاپ دل سری Precision یکی از عالی‌ترین انتخاب‌هایی است که در صورت داشتن بودجه می‌توانید به سراغش بروید.

کمپانی دل از قدرتمندترین لپ تاپ ۱۴ اینچی رونمایی کرد

لزوم خرید لپ تاپ

لپ تاپ یکی از ابزارهای ضروری در زمینه تکنولوژی است که افراد حتی بدون آشنایی چندانی به بازار تکنولوژی باید به سراغش بروند. لپ تاپ موارد استفاده متعددی دارد و از فعالیت در حوزه کسب و کار و دانشگاه تا افرادی که در خانه هستند، می‌توانند از مزایای آن برای پیشبرد اهداف خود استفاده کنند. امروزه قیمت لپ تاپ مخصوصا در بازار ایران افزایش پیدا کرده است و همین سبب می‌شود که لزوم دقت بیشتر در هنگام خرید لپ تاپ بیش از پیش اهمیت داشته باشد. در نظر داشته باشید که لپ تاپ‌ها انواع مختلفی دارند و شما برای یک خرید ارزشمند، باید ببینید که اولولیت‌های شما شامل چه مواردی هستند.

در کنار اولویت، باید در خرید لپ تاپ ایسر یا هر برند دیگر، ببینید که بودجه شما کفاف سطح نیاز شما را خواهد داد یا خیر. در این‌صورت، هرچه قدر که هزینه پایین‌تری برای تامین نیازهای خود بپردازید، در شرایط بهترین قرار خواهید داشت. خرید لپ تاپ دل در سری‌های مختلف، از جمله خریدهای ارزشمند شما خواهد بود و می‌توانید سال‌ها از آن استفاده کنید. این لپ تاپ‌ها کیفیت سخت‌افزاری خوبی دارند و زیبایی در طراحی هم معمولا در محصولات دیده می‌شود.

مقداد آی تی به‌عنوان یکی از مراجع عالی برای بررسی قیمت لپ تاپ، امکان خرید آسان و به صرفه را برای شما فراهم کرده است. برای خرید لپ تاپ می‌توانید به سراغ برندهای معتبری مانند ایسوس و اپل رفته و گزینه مدنظر خود را انتخاب کنید. بهتر است که ابتدا نگاه ویژه‌ای به مشخصات فنی انداخته و مقایسه‌ای هم بین مدل‌های مختلف داشته باشید. مقداد آی تی امکان خرید با بهترین قیمت همراه با گارانتی معتبر را برای شما فراهم کرده است و نگرانی از بابت سلامت محصول در آینده نخواهید داشت.

 

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار