کد خبر: ۲۰۷۶۰۸
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۸
 معاون اقتصادی معاون اول رئیس جمهور در سفر به مازندران: تلاش ما این است که با استفاده از تسهیلاتی که در بازار صادرات داریم، شاهد امکان فروش بیشتر و بزرگ کردن حجم تولید کشور باشیم.

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز مازندران؛ محمد هادی زاهدی وفا در حاشیه بازید از پروژه‌های نیمه تمام و زیربنایی شهرستان‌های نوشهر و چالوس، هدف از این سفر را پیگیری وضعیت پروژه‌های نیمه تمام در سطح استان مازندران عنوان کرد و گفت: در کل کشور پروژه‌های نیمه تمامی داریم که تعدادی از این پروژه‌ها استانی است که احتیاج به یک پیگیری و یک منابع محدودتری دارد تا زودتر به سرانجام برسد و منافع برای استان دیده شود.

وی ادامه داد: بنابراین در سفر‌های استانی معمولاً یکی از کار‌هایی که صورت می‌گیرد، پیگیری پروژه‌های نیمه تمام به ویژه پروژه‌های نیمه تمام زیربنایی است.

معاون اقتصادی معاون اول رئیس جمهور درباره دغدغه‌های حوزه سرمایه گذاری در بحث نقدینگی و بازار فروش محصولات تولیدی، گفت: در بحث بازار فروش با توجه به ظرفیت‌هایی که داریم، مشکلی نداریم و زمانی که ظرفیت‌های نیمه تمام را هم تکمیل و آن را بهره برداری کنیم حتماً باید به بازار فروش بزرگتر به ویژه بازار فروش صادراتی فکر کنیم.

وی تصریح کرد: تلاش ما این است که با استفاده از تسهیلاتی که در بازار صادرات داریم، شاهد امکان فروش بیشتر و بزرگ کردن حجم تولید کشور باشیم.

زاهدی وفا اذعان داشت: تخمین زده می‌شود که ۴۰ درصد ظرفیت‌های تولیدی کشور تعطیل است و اگر قرار است از این ظرفیت‌های تولیدی استفاده شود و تقاضای داخلی هم اشباع شود، ما باید حتماً بر روی گسترش بازار‌های خودمان به ویژه حوزه صادرات فکر کنیم.

وی بیان داشت: در اتمام پروژه‌ها در اینکه ما مطمئن باشیم که با گردش وجوه و نقدینگی لازم به اتمام این پروژه‌ها می‌رسیم از مسئولان استان قول‌هایی گرفتیم تا در یک ضرب‌الاعجل معین، این پروژه‌ها تکمیل شود و منافعش به مردم استان مازندران برسد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار