کد خبر: ۲۰۷۷۰۳
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۷
محمد حکمی ،فعال دانشجویی:
یک فعال دانشجویی در حاشیه مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس به خبرنگار ما گفت:در شرایطی که دولت جهادی و انقلابی پای کار آمده است باید مدیران متعهد بسیجی و انقلابی زمام امور را در دست گرفته و از اقدامات جهادی آنها حمایت به عمل آید.

حضور مدیران بسیجی ،لازمه مدیریت جهادی است

یک فعال دانشجویی در حاشیه مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس به خبرنگار ما گفت:در شرایطی که دولت جهادی و انقلابی پای کار آمده است باید مدیران متعهد بسیجی و انقلابی زمام امور را در دست گرفته و از اقدامات جهادی آنها حمایت به عمل آید.

محمد حکمی با بیان این مطلب افزود: درهشت سال گذشته شاهد بی تدبیری های زیادی در اداره کشور بودیم که دولت مردمی و جهادی از بدو روی کارآمدن ،درگیر رفع چالش ها و مشکلات بجا مانده از این بی تدبیری هاست و با حمایت مردم از دولت در آینده اتفاقات خوبی برای کشور رقم خواهد خورد.

این فعال فرهنگی سیاسی به تفکر و فرهنگ بسیجی در کشور اشاره کرد و گفت: امام خمینی(ره) در سال ۵۸ دستور تشکیل بسیج را دادند، اما هنوز هم تجمعات بسیجیان برای نشان دادن اقتدار بسیج برگزار می‌شود زیرا بسیجیان می‌خواهند بگویند بسیجی بوده و خواهند بود و پیمان می‌بندند که به دستور مقام معظم رهبری لبیک گفته، تفکرات امام خمینی را در جامعه پیاده کنند و به دشمنان ثابت کنند تا آخرین لحظه پای نظام و ولایت ایستاده‌اند.

وی با اشاره به  اینکه ما انقلابمان را به دنیا ثابت کردیم و امروز به دنبال تشکیل هشت تا ۱۰ میلیون جوان انقلابی در قالب بسیج  هستیم،اظهار کرد: اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران ۴۳ ساله شده موجب خشم دشمنان است که ناشی از حضور ولایت فقیه در رأس کار است و امروز در جمهوری اسلامی هیچکس بهتر از بسیجیان قدر این نعمت را نمی‌داند.

حکمی با بیان اینکه همه پیش‌بینی‌های ولایت فقیه تا کنون محقق شده که از جمله آن می‌توان به پیروزی جبهه مقاومت در یمن، عراق و سوریه اشاره کرد، گفت: امروز شاهد مذاکرات با عزت هستیم به طوری که تیم ۴۰ نفره مذاکره کننده ایران، آمریکایی‌ها را به اتاق مذاکرات راه ندادند و پیشنهاد اولیه از سمت جمهوری اسلامی داده شد و این نشان می دهد جمهوری اسلامی بر حقوق هسته‌ای خود پایبند است.

وی  با اشاره به اینکه امروزه بسیجیان در همه صحنه‌های نظام و انقلاب، حضور دارند،افزود: رزمایش مواسات و همدلی  و مقابله با ویروس کرونا دو دستور مقام معظم رهبری بود که توسط بسیجیان عملی شد. ضمن اینکه قرارگاه‌های شهید سلیمانی با حضور بسیجیان خدمت رسانی گسترده ای تاکنون انجام داده است.

حکمی خاطرنشان کرد: هزینه ماندگار شدن نظام، اسلام، قرآن، ولایت و پایداری خون شهدا را بسیجیان پرداخت می‌کنند.

نام:
ایمیل:
* نظر: