کد خبر: ۲۰۷۸۲
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۸
وزیر آموزش و پرورش گفت: حرکت اجرایی سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش آغاز شده است.
 به گزارش تجارت آنلاين به نقل ازایسنا، علی اصغر فانی عصر روز دوشنبه در جلسه شورای اداری قائم‌شهر در فرمانداری این شهرستان با بیان اینکه دو نفر از فرهنگیان قائم‌شهری در منا راهی جهان ابدی شدند، اظهار کرد: در آموزش و پرورش حرکت اجرایی را برای سند تحول آماده کردیم و نقشه راه سند تحول در آموزش و پرورش را در برنامه قرار دادیم که امید است به نتیجه برسد.
وی با اشاره به اینکه دولت با وجود همه مشکلات اقتصادی کشور اداره می‌کند به طوری که قیمت هر بشکه نفت 120 دلاری به 40 دلار کاهش پیدا کرد، افزود: این نشان‌دهنده مشکلات ایجاد شده در درآمدها است ولی با وجود همه مشکلات توفیقات زیادی بدست آوردیم.
 
فانی اضافه کرد: تورم 42 درصد را به زیر 14 درصد رساندیم تا در جامعه ثبات ایجاد شود.
 
وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: در انرژی هسته‌ای حاکمیت پیدا کردیم که حق ایران را در صلح هسته‌ای در نهادهای بین‌المللی تثبیت می‌کند.
 
وی درباره خانه معلم با بیان اینکه هر میزان منابع استانی و یا خیرین بودجه‌ای را تأمین کنند آموزش و پرورش نیز از طرح‌ها حمایت خواهد کرد، تأکید کرد: اولویت این طرح با نظر شورای آموزش و پرورش است.
 
فانی گفت: هر میزان از اعتبارات عمرانی که در اختیار فرمانداری و ماده 180 است استفاده شود، ما هم از بودجه ملی در اختیار می‌گذاریم که تشخیص بر عهده شورای آموزش و پرورش است در این زمینه دو برابر به نفع تعلیم و تربیت است.
 
 

برچسب ها: فانی ، سند ، خانه معلم
نام:
ایمیل:
* نظر: