کد خبر: ۲۰۸۱۶۲
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۴
صندوق توسعه فناوری‌های نوین در آستانه برگزاری نمایشگاه نفت، گاز و پتروشیمی تهران از طرح‌های فناورانه حوزه نفت، گاز و پتروشیمی حمایت مالی می‌کند.

حمایت مالی از طرح‌های فناورانه حوزه نفت، گاز و پتروشیمیبه گزارش خبرگزاری صدا وسیما، بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران به عنوان بزرگ‌ترین رویداد سالیانه صنعتی و تجاری ایران در این حوزه با حضور جمعی از شرکت‌های توانمند داخلی و خارجی از فردا ۲۳ تا ۲۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار می‌شود.

این نمایشگاه فرصتی است تا شرکت‌های فعال در این صنعت، دستاورد‌ها و محصولات خود را در معرض بازدید فعالان و متخصصان این حوزه قرار دهند، همچنین با در نظر گرفتن روند رشد تقاضا و رشد فنی این صنعت، فعالیت‌ها و نوآوری‌های آتی خود را توسعه دهند.

در این میان صندوق توسعه فناوری‌های نوین به عنوان بازوی تامین مالی شرکت‌های دانش بنیان و فناور ضمن در اختیار داشتن امکان ارایه انواع خدمات مالی و تعامل با نهاد‌های مالی همچون بانک‌ها و شرکت‌های تامین مالی با هدف افزایش مشارکت در توسعه فناوری در حوزه نفت و گاز کشور، در این نمایشگاه حضور دارد.

براساس گزارش روابط عمومی صندوق توسعه فناوری‌های نوین، این صندوق با انتشار فراخوانی اعلام کرد که آماده پذیرش طرح‌های مشارکت (نقدی و غیر نقدی) از سوی شرکت‌های کوچک و بزرگ، دانش بنیان و فناور فعال در این حوزه است، این طرح‌ها پس از بررسی‌های لازم از سوی کارشناسان و تایید طرح‌های منتخب در کمیته‌های تخصصی با حضور خبرگان و فعالان این صنعت و با هدف خودکفایی و رفع نیاز‌های صنایع کشور مورد حمایت صندوق قرار خواهند گرفت و به صورت مستقیم و غیر مستقیم تامین مالی می‌شوند.

بر اساس این فراخوان متقاضیان و صاحبان طرح‌های فناورانه در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی می‌توانند طرح‌های خود را از ۲۱ اردیبهشت تا ۱۰ خرداد به سامانه صندوق به آدرس https://htdf.ir/plan ارسال کنند.

همچنین علاقمندان می‌توانند در صورت تمایل به مراجعه حضوری در ساعات برگزاری نمایشگاه به غرفه صندوق توسعه فناوری‌های نوین در سالن ۴۰، طبقه اول، غرفه ۵۰۶۴ مراجعه کنند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار