کد خبر: ۲۰۸۳۸۹
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۱:۲۶
با شکست پرسپولیس مقابل سپاهان، استقلال با ۹ امتیاز اختلاف و سه هفته زودتر از اتمام فصل به مقام قهرمانی دست یافت.

استقلال قهرمان لیگ برتر شد

با شکست پرسپولیس مقابل سپاهان، استقلال با ۹ امتیاز اختلاف و سه هفته زودتر از اتمام فصل به مقام قهرمانی دست یافت.

با اتمام هفته بیست و هفتم لیگ برتر ایران، استقلال با ۶۳ امتیاز و سه هفته قبل از اتمام فصل جاری به مقام قهرمانی دست یافت و نوار پنج دوره قهرمانی متوالی پرسپولیس را قطع کرد.

شاگردان فرهاد مجیدی امروز با حساب دو بر یک فولاد را شکست دادند و با توجه به شکست ۲ بر صفر پرسپولیس مقابل سپاهان، زودتر از موعد مقرر به چهارمین مقام قهرمانی خود دست یافتند.

استقلال با احتساب سه بازی باقی مانده و همینطور دست برتر در بازی رو در رو با پرسپولیس ۹+۱ امتیاز از این تیم پیشتاز است و حتی با وجود شکست استقلال و پیروزی پرسپولیس در سه بازی آینده، باز هم تیم مجیدی از صدرجدول تکان نخواهد خورد.

آخرین قهرمانی استقلال در لیگ برتر فوتبال ایران به لیگ دوازدهم باز می‌گردد که این تیم با غلبه بر فولاد در اهواز، یک هفته زودتر از موعد به مقام قهرمانی دست یافت و در نهایت در خانه با وجود شکست مقابل داماش، فرهاد مجیدی جام قهرمانی را به عنوان کاپیتان استقلال بالای سر برد.

همچنین فرهاد مجیدی نیز به اولین مقام قهرمانی خود دست یافت تا همراه با امیر قلعه نویی به از جمله مربیانی تبدیل شود که استقلال را به قهرمانی رسانده‌است تا به این ترتیب وارد باشگاه مربیانی شود که عنوان قهرمانی لیگ برتر را به دست آورده‌اند.

در ۲۱ دوره گذشته لیگ برتر، پرسپولیس با ۷ قهرمانی، سپاهان با ۵ قهرمانی، استقلال با ۴ قهرمانی و فولاد با ۲ قهرمانی پرافتخارترین تیم‌های لیگ برتر هستند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار