کد خبر: ۲۰۸۵۳۵
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۹
براساس ماده ۶ دستورالعمل پذیره نویسی و عرضه اولیه اوراق بهادار در بورس اوراق بهادار تهران، بورس تهران موظف به راه­ اندازی تارنمایی مختص عرضه ­های اولیه شد.

آقای محمدامین قهرمانی گفت:  براساس ماده ۶ دستورالعمل پذیره نویسی و عرضه اولیه اوراق بهادار در بورس اوراق بهادار تهران، بورس تهران موظف به راه­ اندازی تارنمایی مختص عرضه ­های اولیه شد. از این رو در سال ۱۴۰۰ بورس تهران تارنمای عرضه اولیه خود را به نشانی ipo.tse.ir راه ­اندازی کرد. انتظار می رود که سرمایه گذاران، تحلیل گران و نهادهای مالی با مراجعه به تارنمای مذکور، مشارکت بیشتری در جلسات معارفه شرکت های در شرف عرضه اولیه داشته باشند.

او می گوید: از ابتدای سال تاکنون فرایند عرضه اولیه چهار شرکت انتقال داده ­های آسیاتک، سیمان آبیک، سیمان اردستان و گروه سرمایه­ گذاری تدبیر در این تارنما انجام پذیرفته است. در این تارنما سرمایه­ گذاران و تحلیل­ گران می­ توانند با ورود به پروفایل هر شرکت، به اطلاعاتی از جمله گزارش ارزشگذاری، امیدنامه، صورت­‌های مالی، محتوای الکترونیکی جلسات معارفه  دسترسی داشته باشند و درخصوص اطلاعات مالی و عملیاتی شرکت، پرسش­‌های خود را مطرح کنند.

تیم پذیرش موظف به پاسخ به تمام این پرسش­‌ها است و همگان می ­توانند به پرسش و پاسخ­‌های مطرح شده دسترسی داشته باشند.

معاون ناشران و اعضاء بورس تهران گفت:  از ابتدای سال ۱۴۰۱، درخصوص شرکت ­هایی که عرضه اولیه آن­ها انجام شده است و یا در فرایند عرضه اولیه قرار دارند، چه در بعد کمی و چه در بعد کیفی، استقبال مناسبی توسط سرمایه­ گذاران و تحلیل­ گران درخصوص شرکت در جلسات معارفه و طرح پرسش، صورت پذیرفته است. 

تارنمای ipo.tse.ir به عنوان مرجع اصلی عرضه های اولیه بورس تهران اطلاعات مفیدی در اختیار عموم سرمایه گذاران قرار می دهد.

مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار