کد خبر: ۲۰۸۷۲۸
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۹
سازمان تأمین اجتماعی با یادآوری اینکه ارسال لیست و پرداخت حق بیمه کارفرمایان از ماه جاری تنها از طریق سامانه غیرحضوری این سازمان امکان‌پذیر است، اعلام کرد: شعب این سازمان روزهای پنج‌شنبه و جمعه برای راهنمایی و حل مشکلات کارفرمایان در این زمینه دایر هستند.

به گزارش گروه رفاه و آسیب‌های اجتماعی خبرگزاری فارس، در پی تعطیلی ناشی از آلودگی هوا روز سه‌شنبه ۲۷ اردیبهشت و با عنایت به مصادف شدن این ایام با روزهای پایانی ماه و مهلت ارسال لیست و پرداخت حق بیمه و به منظور جلوگیری از هرگونه وقفه و مشکلات آتی در دریافت لیست حق بیمه و پرداخت حق بیمه کارگاه‌ها، مقرر شده است، همکاران مرتبط با لیست و پرداخت حق بیمه در روزهای پنج شنبه و جمعه هفته جاری به منظور پاسخگویی به کارفرمایان تا پایان وقت اداری در محل کار خود حضور داشته باشند.

خاطرنشان می سازد، از ابتدای اردیبهشت ماه جاری، کلیه امور مربوط به لیست‌های ارسالی حق بیمه کارفرمایان، تنها از طریق سامانه خدمات غیرحضوری سازمان به نشانی eservices.tamin.ir امکانپذیر است و سامانه قدیمی سمت (samt.tamin.ir) برای کارفرمایان غیرفعال شده و کلیه امور مربوط به لیست‌های ارسالی حق بیمه کارفرمایان، صرفاً از طریق سامانه خدمات غیرحضوری سازمان انجام خواهد شد. کارفرمایانی که برای ارسال لیست و پرداخت حق بیمه سئوالاتی دارند یا نیاز به راهنمایی دارند میتوانند جهت دریافت راهنمایی و کسب اطلاعات بیشتر علاوه بر تماس با مرکز ارتباطات مردمی سازمان با شماره تلفن ۱۴۲۰ برای راهنمایی بیشتر و حل مشکلات احتمالی به شعب تأمین اجتماعی در روزهای پنج‌شنبه و جمعه جاری مراجعه کنند.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار