کد خبر: ۲۰۹۱۱۵
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۷
اقتصادنیوز نوشت: ارزیابی بازار محصولات سایپا نشان دهنده آن است که امروز از میان ۶ محصول سایپا پنج محصول افت قیمت داشته اند و یک محصول رشد قیمت.

ارزیابی بازار نشان دهنده آن است که هرچند سایپایی ها امروز سعی کردند با افت قیمت در بازار عرضه شوند، اما شاهین در برابر این افت مقاومت کرد و خلاف جهت سایر محصولات با رشد قیمت در بازار عرضه شد.

ارزیابی بازار نشان دهنده آن است که سایپایی ها امروز افت ۲ تا چهار میلیون تومانی داشته اند و در این میان اما شاهین یک تنه افت قیمت بازار را جبران کرد و با رشد ۶ میلیونی وارد بازار شد.

به گفته فعالان بازار خودرو دلایلی مانند نرخ دلار، انتظار برای اعلام دستورالعمل واردات خودرو و در نهایت کشش بازار از جمله عواملی است که موجب شد تا بازار خودرو امروز کاهشی شود.

قیمت محصولات سایپا

از جمله محصولات سایپا که امروز مورد ارزیابی قرار گرفته اند، می‌توان به «شاهین»، «کوییک R »، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا۲ معمولی» و «ساینا» اشاره کرد.

براساس ارزیابی بازار خودرو امروز شاهین با افزایش ۶ میلیونی در بازار ۳۸۸ میلیون تومان قیمت خورد تا سد افت قیمت محصولات سایپا را بشکند.

اما سایر محصولات سایپا با افت قیمت راهی بازار شدند؛ براین اساس «ساینا» در در بازار با افت ۲ میلیونی ۲۱۹ میلیون تومان شد.

از سوی دیگر «کوییک R» هم در بازار افت ۲ میلیونی قیمت در بازار داشت و ۲۲۸میلیون قیمت خورد و «کوییک معمولی» هم با افت ۳ میلیونی در بازار ۲۱۸ میلیونی باقی ماند.

از سوی دیگر «تیبا صندوقدار» با افت چهار میلیونی ۱۹۵ تومان در بازار دست به دست شد. «تیبا ۲ معمولی» هم با افت ۲ میلیونی ۲۰۴ میلیون تومان شد.

۲۲۳۲۲۵

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار