کد خبر: ۲۰۹۷۳۳
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۰:۲۲
معاون اداره کل تأمین اجتماعی خوزستان:
آبادان- معاون تعهدات بیمه‌ای اداره کل تأمین اجتماعی خوزستان گفت: کسبه محل و کارفرمایانی که کسب و کار آنها در متروپل تعطیل شد، می‌توانند برای ارسال لیست بیمه‌ امهال بگیرند.

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل قنواتی عصر امروز چهارشنبه در جمع خبرنگاران با تسلیت به مردم آبادان برای مصیبت متروپل اظهار کرد: در خصوص کسبه محل و کارفرمایانی که کسب و کار آنها تعطیل شده است، آنها با مراجعه به تأمین اجتماعی می‌توانند برای ارسال لیست بیمه خود امهال بگیرند؛ کارگاه‌های خیابان امیری و اطراف که به علت این حادثه و عملیات آواربرداری دچار تعطیلی شدند، می‌توانند برای رفع مشکل پرداخت حق بیمه پرسنل به تأمین اجتماعی مراجعه کنند.

وی با اشاره به تسهیل شرایط پرداخت حق بیمه پرسنل و ارائه مهلت‌های قانونی تصریح کرد: در خصوص مستمری بازماندگان، افراد می‌توانند با مراجعه حضوری یا غیرحضوری از طریق کارگزاری و یا کافی نت برای دریافت حق مستمری خود اقدام کنند.

معاون تعهدات بیمه‌ای اداره کل تأمین اجتماعی خوزستان افزود: با ارسال نامه‌ای به کلیه شعب اعلام شده که خارج از وقت و در کوتاه‌ترین زمان ممکن نسبت به برقراری مستمری بازماندگان اقدام کنند.

وی تاکید کرد: افراد بیمه شده‌ای که در این حادثه آسیب دیده و با استراحت پزشکی امکان رفتن به محل کار را ندارند می‌توانند با ارائه گواهی پزشکی نیز پیگیر دریافت غرامت پزشکی باشند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار