کد خبر: ۲۰۹۷۳۴
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۰:۲۲
مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن گفت: متقاضیانی که از وام ودیعه مسکن استفاده نکردند در اولویت قرار دارند
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما خانم پروانه اصلانی در گفتگو با رسانه ملی با بیان اینکه اولویت پرداخت تسهیلات ودیعه با متقاضیانی است که قبلا تسهیلات دریافت نکرده اند گفت: متقاضیان برای دریافت تسهیلات ودیعه مسکن به سامانه طرح‌های حمایتی مسکن وزارت راه و شهرسازی مراجعه کنند.
 
 
مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن ادامه داد: با مصوبه شورای پول و اعتبار، سقف وام در تهران ۱۰۰ میلیون، در مراکز استان‌ها ۷۰ میلیون و در سایر شهر‌ها ۴۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده است.
 
اصلانی با تأکید بر اینکه اجاره‌نامه‌ای که دارای کدرهگیری باشد برای دریافت وام ودیعه الزامی است تصریح کرد: هدف این است که این تسهیلات صرف کمک ودیعه اجاره مسکن بشود نه اینکه برای خرید کالا‌ها و خدمات دیگر که آثار تورمی دارند هزینه شود.
 
مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن گفت: منبع تامین تسهیلات کمک ودیعه مسکن محدود است و باید کسانی که تا به حال از وام ودیعه استفاده نکرده‌اند در اولویت قرار بگیرند.
 
وی افزود: از آنجاییکه رقم وام در سطوح مختلف شهری متفاوت است تعداد افرادی که می‌توانند از این وام بهره‌مند شوند بر اساس درخواست هاست.
 
اصلانی خاطرنشان کرد: منابع پرداخت تسهیلات ودیعه تا سقف ۴۰ هزار میلیارد تومان پیش بینی شده است.
مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن گفت: متقاضیان برای استفاده از این وام و هرگونه تسهیلات حوزه مسکن به سامانه‌های حمایتی وزارت راه و شهرسازی به نشانی www.saman.mrud.ir مراجعه و در بخش تقاضای تسهیلات ودیعه مسکن ثبت‌نام کنند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار