کد خبر: ۲۰۹۸۲۵
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۴
ایسنا نوشت: رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با اشاره به افزایش ۱۰ تا ۲۰ درصدی حقوق کارمندان و با بیان اینکه این افزایش پاسخگوی هزینه‌های کارمندان نیست، گفت: ان شاالله در سال‌های آینده به شکل‌های گوناگون بتوانیم حق کارمندان را جبران کنیم.

حمیدرضا حاجی بابایی در حاشیه برگزاری سی و سومین سالروز ارتحال حضرت امام خمینی (ره) در کرج گفت: موضوع تبدیل وضع کارمندان دولت باید از طریق لایحه‌ای که دولت به مجلس ارسال می‌کند، انجام شود.

حاجی بابایی گفت: ما با دولت صحبت کرده‌ایم که در ساماندهی نیروهای انسانی بتواند تبدیل وضعیت قراردادهای کارمندان را نیز لحاظ کند.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس گفت: قطعا افزایش حقوق ۱۰ الی ۲۰ درصدی هیچکدام نمی‌تواند مشکلات کارمندان ما را حل کند.

حاجی بابایی افزود: دولت براساس نقدینگی که وجود دارد، حقوق کارمندان را افزایش می‌دهد.

حاجی بابایی با اشاره به اینکه کارمندانی که حقوق پایینی در سال گذشته دریافت می‌کردند تا ۶۰ درصد افزایش حقوق داشته‌اند، گفت: کارمندانی که به عنوان مثال حقوقشان در سال گذشته حدود سه میلیون و۵۰۰ هزار تومان بوده است در سال جاری حدود ۶۰ درصد افزایش حقوق داشته‌اند.

وی گفت: ولی افرادی که از حقوق بالایی برخوردار بودند بین ۱۰ تا ۲۰ درصد افزایش حقوق داشته‌اند.

حاجی بابایی در پاسخ به اینکه آیا این افزایش جوابگوی یک خانواده کارمند هست، گفت: حتما این افزایش حقوق جوابگوی یک خانواده کارمند نیست.

وی گفت: ان شاءالله در سال‌های آینده به شکل‌های گوناگون بتوانیم حق کارمندان را جبران کنیم.

۲۲۳۲۲۷

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار