کد خبر: ۲۰۹۸۷۳
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۹
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از اجرای محدودیت ترافیکی به سبب تخلیه بار ترافیکی در برخی محور‌های مواصلاتی خبر داد.

اجرای محدودیت ترافیکی در برخی محورها/ ترافیک سنگین در محور هرازبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مهرداد برقی گفت: یکشنبه، ۱۵ خرداد در استان‌های تهران، البرز و مازندران، محور چالوس محدوده بیلقان و آزادراه تهران - شمال ابتدای آزادراه، از ساعت ۰۸:۳۰ تا اطلاع بعدی محدودیت ترافیکی خواهد داشت.
وی افزود: محدودیت تردد کلیه وسایل نقلیه در مسیر جنوب به شمال محور‌های مذکور و محدوده‌های ذکر شده، به علت تخلیه بار ترافیکی اجرا می‌شود.
کارشناس مرکز مدیریت راه‌ها همچنین در خصوص آخرین وضعیت محور‌های شمالی گفت: در محور چالوس مسیر شمال به جنوب، حدفاصل مرزن آباد تا، ولی آباد و محدوده‌های پیچ سرهنگ و نسا ترافیک سنگین است.
آقای برقی ترافیک در محور هراز مسیر شمال به جنوب، حدفاصل نارنجستان تا تونل شماره یک و حدفاصل امامزاده شاه زید تا لهاش را سنگین خواند و اعلام کرد: در آزادراه رشت - قزوین محدوده رودبار نیز ترافیک سنگین گزارش شده است.
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور، تردد در محور فیروزکوه در مسیر رفت و برگشت را روان اعلام کرد و گفت: محور‌های شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی هستند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار