کد خبر: ۲۱۰۰۲۱
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۲:۰۱
از انواع دستگاه تفت تخمه ( دستگاه تخمه پزی) برای تولید و فرآوری خشکبار برای مصارف صنعتی و نیمه صنعتی در ظرفیت های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد و کارفرمایان و تولید کنندگان براساس نیاز و بودجه ای که در نظر گرفته اند، نسبت به خرید این دستگاه کاربردی اقدام می کنند.

معرفی انواع دستگاه تفت تخمه ( دستگاه تخمه پزی)

از انواع دستگاه تفت تخمه ( دستگاه تخمه پزی) برای تولید و فرآوری خشکبار برای مصارف صنعتی و نیمه صنعتی در ظرفیت های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد و کارفرمایان و تولید کنندگان براساس نیاز و بودجه ای که در نظر گرفته اند، نسبت به خرید این دستگاه کاربردی اقدام می کنند.

در این مقاله قصد داریم شما را با دستگاه تخمه پزی و تفت آشنا کنیم و به توضیح انواع آن و کاربردهایی که این دستگاه در دنیای مدرن امروز دارد، بپردازیم، پس تا پایان مقاله همراه ما باشید.

 

انواع دستگاه تفت تخمه

از ماشین آلاتی که عمل آوری مواد غذایی را انجام می دهند، دستگاه تفت تخمه است که با پیشرفت فناوری و تکنولوژی با بالاترین کیفیت و قطعات طراحی و تولید می شوند.

عملیات مختلفی توسط انواع دستگاه آجیل و تخمه پزی انجام می گیرد که از جمله آن ها می توانیم به، تفت دادن و برشته کردن تخمه ها و در مواقعی شورکردن آنها  اشاره کنیم که قابلیت خشک کردن و برشته کردن انواع تخمه و خشکبار را دارا می باشند.

معرفی انواع دستگاه تفت تخمه ( دستگاه تخمه پزی)

یکی از دستگاه هایی که در روند تفت دادن تخمه مورد استفاده قرار می گیرد، دستگاه تخمه پزی است که نه تنها برای محصول تخمه کاربرد دارد، بلکه برای انواع آجیل و خکشبار از این دستگاه در بیشتر کارگاه ها و کارخانه های صنعتی استفاده می شود.

در ادامه بیشتر با انواع دستگاه تفت تخمه کاربردی آشنا خواهیم شد.

دستگاه تخمه پزی حلزونی

از دستگاه تفت تخمه حلزونی بیشتر برای بو دادن، شور کردن و طعم زدن انواع تخمه و خشکبار استفاده می شود که با نام دیگر دستگاه تفت آجیل نیز شناخته شده است و در ظرفیت های مختلف در بازار به عرضه گذاشته می شوند.

این دستگاه کاربردی به صورت اتوماتیک تفت تخمه را انجام می دهد و در خشکبار فروشی ها، فروشگاه های بزرگ و شیرینی فروشی ها مورد استفاده قرار می گیرد.جپ

جهت مشاهده فیلم کارکرد و اطلاع از قیمت دستگاه تخمه پزی به سایت https://aradmachinery.com/ مراجعه کنید.

دستگاه تفت تخمه مغازه ای

 یکی از منابع خوب کسب درآمد برای تولیدکنندگان و مغازه داران، استفاده از دستگاه تخمه پزی مغازه ای است، این دستگاه با قابلیت های خوب و ابعاد و اندازه های استانداردی که دارد، قابلیت استفاده و جابجایی در مکان های کوچک و مغازه ها ی خوار و بار فروشی را دارد.

با انواع دستگاه تفت تخمه، مغازه داران، سوپرمارکت ها می توانند انواع تخمه را به صورت تازه و داغ در اختیار مشتریان خود قرار دهند و اعتماد مشتریان را نسبت به کیفیت و طعم محصول به مراتب افزایش دهند.

مشخصات دستگاه تفت تخمه حلزونی

دستگاه تفت حلزونی همانند دیگر دستگاه های کارآمد در صنایع غذایی از مشخصات و ویژگی های مهم و کاربردی برخوردار است که در ادامه بیشتر با آن آشنا خواهیم شد.

  • بدنه دستگاه به صورت تمام استیل می باشد که براساس نیاز و درخواست مشتری در بعضی از شرکت های ساخت و تولید می تواند از آهن ساخته شود.
  • مخزن حلزونی دستگاه تخمه پزی از استیل است.
  • برق مصرفی دستگاه تک فاز است.
  • امکان استفاده از برق و گاز به صورت همزمان وجود دارد.
  • مجهز به تایمر و تنظیمات است و با توجه به نیاز خود می توانید، در مدت زمان دلخواه محصول را تفت دهید.

برای خرید انواع دستگاه تفت تخمه می توانید به شرکت های سازنده و معتبر مراجعه کنید و از سلامت قطعات محصول اطمینان حاصل نمایید.

راه اندازی کارگاه تخمه پزی

همانطور که در بالا به آن اشاره کردیم، دستگاه تخمه پزی وظیفه پخت انواع تخمه و خشکبار نظیر: تخمه کدو، تخمه هندوانه، تخمه آفتابگردان، تخمه حلوایی، تخمه خربزه، بادام، پسته، فندق و ... را برعهده دارد.

از این رو اگر قصد راه اندازی کارگاه تخمه پزی را دارید ابتدا باید تمامی جوانب کار را به صورت دقیق در نظر بگیرد و تحقیقات کاملی در این حوزه با کسانی که در این مسیر تجربه کافی دارند و کارشناسان زبده، داشته باشید.

تجهیزات و دستگاه هایی که در این حرفه نیاز دارید، میزان سرمایه، فضای مورد نیاز، حاشیه سود و مجوزهایی که باید اخذ شوند، تمامی مواردی هستند که باید توسط افراد علاقه مند به این کار انجام و تایید شوند.

معرفی انواع دستگاه تفت تخمه ( دستگاه تخمه پزی)

درآمد کار تخمه پزی -چگونه است؟

مهم ترین نکته برای رسیدن به درآمد خوب از کار تخمه پزی، داشتن تجهیزات و دستگاه های با کیفیت و استاندارد است که اگر به درستی و آگاهانه خریداری شوند، نه تنها میزان خرابی و تعمیر به حداقل می رسد، بلکه در دراز مدت، کارایی و عملکرد خوبی خواهند داشت.

از این رو هنگام خرید انواع دستگاه تفت تخمه به جنس مخزن و ظرفیت آن، جنس بدنه، جنس موتور و... توجه لازم را باید داشت و در صورت امکان از مشاوره و بازدید حضوری دستگاه در شرکت مورد نظر استفاده کرد، که سود حاشیه ای از دستگاه به مراتب افزایش یابد.

از آن جایی که کشور ایران به عنوان یکی از بزرگ ترین تولید کننده های آجیل در بازار داخلی و جهانی محسوب می شود، تهیه مواد اولیه لازم برای شروع کار با قیمت مناسب قابل دسترس است و مشتریان زیادی ( سوپرمارکت ها و مغازه ها، کافه ها، قنادی ها، فروشگاه های مختص گیاه خواران، فروشگاه های زنجیره ای، عطاری ها، فروشگاه های آجیل و خشکبار) آماده خرید از محصولات شما هستند.

با این اوصاف درآمد کار تخمه پزی با تلاش و تبلیغات و عرضه محصولات با کیفیت به مراتب بالا خواهد بود.

 

سخن آخر

از ساده ترین و مناسب ترین ماشین آلات صنایع غذایی انواع دستگاه تفت تخمه است که به منظور تفت دادن تخمه و آجیل در ظرفیت های مختلفی طراحی و تولید می شوند و با استفاده از دستگاه تخمه پزی حلزونی می توان انواع تخمه را فرآوری و سود خوبی کسب کرد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار