کد خبر: ۲۱۰۰۵۵
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۴
مدیرعامل شرکت کنترل ترافیک تهران گفت: تمام دوربین‌های شهرداری تهران با وجود حواشی‌های مطرح شده فعال است و تصاویر سرقت از بانک ملی در خیابان انقلاب نیز در آن ثبت شده است.

به گزارش خبرنگار همشهری آنلاین، پوریا علیمردانی در حاشیه بازدید جمعی از خبرنگاران و اهالی رسانه از مجموعه کنترل ترافیک شهر تهران ضمن تاکید بر فعالیت دوربین‌های سطح شهر تهران گفت: تمام دوربین‌ها به صورت زنده معابر و خیابان‌ها و بزرگراه‌ها را به صورت کامل پوشش می‌دهند.

وی با اشاره به استقرار ۱۵۰۰ دوربین در سطح شهر تهران، افزود: شاید تعدادی از این دوربین‌ها به دلایلی نقص فنی داشته باشند، اما اکثر آنها در سطح شهر تهران فعال هستند و تصاویر به صورت لایو و زنده پوشش داده می‌شود.

مدیرعامل شرکت کنترل ترافیک تهران با اشاره به اینکه این شرکت کاربرد بررسی وضعیت ترافیک و اختلالات آن را به عهده دارد، ادامه داد: در برخی اخبار اعلام شده بود که اطلاعات و تصاویر حذف و پاک شده است که این موضوع تکذیب می‌شود.

وی از پوشش تصاویر سرقت بانک ملی شعبه دانشگاه توسط دوربین‌های شرکت کنترل ترافیک تهران خبر داد و گفت: هر چند این تصاویر از پشت شاخه‌های درخت ضبط شده است اما در اختیار مراجع و مسئولین ذی‌ربط قرار گرفته است و تصاویر اشاره شده در ساعت ۱۲:۱۰ دقیقه بامداد جمعه ضبط شده است.

علی‌مردانی ضمن رد هرگونه حمله سایبری و هک دوربین‌های سطح شهر تهران تاکید کرد: به هیچ عنوان در این چند روزه تصاویر دوربین‌ها قطع نشده است. همچنین اطلاعات و دیتاهای گذشته نیز در مجموعه شرکت کنترل ترافیک تهران موجود است که از جمله آن می‌توان به تخلفات رانندگی و... اشاره کرد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار