کد خبر: ۲۱۰۰۸۷
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۷
در کمیسیون اقتصادی مجلس
اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس، روز سه‌شنبه طرح اصلاح قانون بازار اوراق بهادار جمهوری اسلامی ایران را بررسی می کنند.

سه شنبه، طرح اصلاح قانون بازار اوراق بهادار بررسی می شودبه گزارش خبرگزاری صداوسیما به نقل از خانه ملت، اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس سه‌شنبه (۲۴ خرداد ماه) طرح اصلاح قانون بازار اوراق بهادار جمهوری اسلامی ایران و تقاضای تعدادی از نمایندگان برای تحقیق و تفحص از نحوه تعیین میزان کارمزد انواع خدمات بانکی را بررسی می‌کنند.

بررسی تقاضای تعدادی از نمایندگان برای تحقیق و تفحص از عملکرد دولت درخصوص نحوه اجرای قانون رفع موانع تولید رقابتپذیر و ارتقای نظام مالی کشور و رسیدگی به تقاضای تعدادی از نمایندگان برای تحقیق و تفحص از بررسی وضعیت اجرای قانون پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مؤدیان در کشور دیگر دستورکار‌های کمیسیون اقتصادی در روز سه‌شنبه است.

براساس این گزارش نشست مشترک کمیسیون اقتصادی با رئیس و هیأت رئیسه اتاق تعاون ایران در خصوص بررسی مشکلات و مسائل تعاونی‌های کشور و رسیدگی به موضوع اصلاح قانون بخش تعاونی اقتصاد جمهوری اسلامی ایران سه‌شنبه برگزار می‌شود.

بر اساس گزارش ها، هیأت رئیسه اجلاسیه سوم کمیسیون اقتصادی مجلس در هفته آینده انتخاب می‌شود. براساس دستورکار هفته آینده کمیسیون اقتصادی مجلس، روز یکشنبه (۲۲ خرداد ماه) اعضای این کمیسیون هیأت رئیسه اجلاسیه سوم کمیسیون اقتصادی را انتخاب می‌کنند.

بررسی گزارش عملکرد کمیسیون اقتصادی در اجلاسیه دوم دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی و تعیین خط‌مشی‌ها و برنامه‌های کمیسیون اقتصادی در اجلاسیه سوم و انتخاب دو نفر از اعضای کمیسیون بعنوان ناظر در شورای راهبری فناوری‌ها و تولیدات دانش بنیان از دیگر دستورکار‌های روز یکشنبه کمیسیون اقتصادی مجلس است.

همچنین نشست کمیسیون اقتصادی مجلس با دبیر و تعدادی از حقوقدانان شورای نگهبان به منظور بررسی مسائل فیمابین کمیسیون و آن شورا در رسیدگی به طرح‌ها و لوایح در روز دوشنبه هفته آینده برگزار می‌شود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار