کد خبر: ۲۱۰۰۹
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۲
بورس تهران در معاملات امروز خود فراز و فرود زیادی داشت و در نهایت رشد محدودی را تجربه کرد.
 
 
به گزارش خبرنگار ایسنا، بورس تهران که بعد از روند هیجانی خود در ابتدای هفته، از دیروز به فاز استراحت رفته است، امروز نیز با کم رمقی به مسیر خود ادامه داد و رشد محدودی را تجربه کرد.
 
سهامداران بورس تهران که در روزهای پایانی هفته گذشته و روزهای ابتدایی این هفته با دلیل اخبار مهم منتشر شده در حوزه سیاسی و اقتصادی شاهد رشد قیمت و تقاضا بعد از مدتها رکود بودند، به دلیل عرضه سنگین سهم از سوی نوسان گیران و نیز ترس سهامداران از گزارش های شش ماهه شرکت ها و بی اعتمادی نسبت به روند بازار، عقب نشینی کرد.
 
به طوری که در بازار امروز شاخص بورس تهران بعد از روند کاهشی و افزایشی در نهایت 15 واحد رشد کرد و در کانال 63 هزار و 142 واحد متوقف شد.همچنین حاکم شدن جو احتیاط در بازار سرمایه منجر به کاهش حجم و ارزش معاملات شد به طوری که در مجموع در معاملات امروز 476 میلیون سهم به ارزش 91 میلیارد تومان داد و ستد شد و ارزش بازار سرمایه به 273 هزار میلیارد تومان رسید.
 
در بازار امروز شرکت‌های نفت و گاز پارسیان، ارتباطات سیار، بانک کارآفرین، پتروشیمی کرمانشاه و غدیر زمینه ساز رشد ناچیز شاخص شدند و در مقابل شرکت‌های بانکی و خودروی همچون بانک تجارت، ایران خودرو، گروه بهمن، پتروشیمی جم، بانک ملت، و سایپا شاخص را به سمت منفی شدن هدایت کردند.
 
در بازار امروز میل به فروش در سهامداران تقویت شد و شرکت‌های قندی مجددا مورد توجه بازار قرار گرفت؛ به طوری که قند شیرین خراسان، قند اصفهان و قند قزوین بیشترین تقاضای خرید را به خود اختصاص دادند.
برچسب ها: بورس ، تجارت آنلاین ، سهام
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار