کد خبر: ۲۱۰۱۵۲
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۳:۰۸
تداوم نوسانات افزایشی بازار طلا و سکه
قیمت هر انس جهانی طلا در هفته‌ای که گذشت، کاهش ۵ دلاری را تجربه کرد، اما در بازار طلای کشورمان متاثر از نوسانات ارز و روند فزاینده تقاضا، شاهد افزایش قیمت این فلز گرانبها بودم.

به گزارش خبرنگار حوزه بورس خبرگزاری صداوسیما قیمت انس جهانی طلا در هفته‌ای که گذشت، کاهش ۵ دلاری را تجربه کرد، اما در بازار طلای کشورمان متاثر از نوسانات ارز و روند فزاینده تقاضا، شاهد افزایش قیمت این فلز گرانبها بودم. در حال حاضر و با توجه به روند نوسانی نرخ طلا، حباب قیمت سکه چیزی حدود یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومان در نظر گرفته می‌شود.
اما کمی آنسوتر و در بازار ارز‌های دیجیتال جالبه که بدونیدد، حدود ۵ هزار ارز دیجیتال در صرافی‌های دنیا معامله می‌شوند که از این مقدار ۷۸۹ تای آن کوین و ۱،۳۸۳ تای آن توکن هستند.
ارزش کل بازار ارز‌های دیجیتال هم‌اکنون حدود ۱ تریلیون دلار است که نسبت به روز گذشته رشد بیش از نیم درصدی داشته است.
حجم معاملات این بازار طی ۲۴ ساعت گذشته ۶۰ میلیارد دلار بوده و ارز دیجیتال تتر بیشترین میزان خرید و فروش را به خود اختصاص داده. بیت کوین، اتریوم و تتر نیز با بیشترین درصد معاملات، بعنوان سه ارز برتر هفته قبل معرفی شدند.
اگرچه رفتار معامله‌گران در بازار ارز‌های دیجیتال حکایت از تداوم روند نزولی این بازار دارد و این شایعه در بازار قوت گرفته که خریداران کوتاه‌مدت، پیش‌تر از بازار خارج شده و اقدام به فروش کرده‌اند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار