کد خبر: ۲۱۰۳۸۶
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۷
یکی از ویژگی های ذاتی که توسط خداوند در وجود انسان قرار گرفته است نیاز به غذا و خوراکی است. به همین دلیل هم خوردن و نوشیدن را اگر نگوییم لذت بخش ترین، باید یکی از لذت بخش ترین فعالیت های بشری دانست.

یکی از ویژگی های ذاتی که توسط خداوند در وجود انسان قرار گرفته است نیاز به غذا و خوراکی است. به همین دلیل هم خوردن و نوشیدن را اگر نگوییم لذت بخش ترین، باید یکی از لذت بخش ترین فعالیت های بشری دانست. به همین اسباب افتتاح و راه اندازی کافه یا رستوران همواره در طول تاریخ از مشاغل پر درآمد و پرطرفدار بوده است. اگر که شما هم به این حوزه علاقه مندید و فکر راه اندازی کافه یا رستورانی را در سر دارید مهم است که با تجهیزات و لوازمی که نیاز دارید و مکانی که میخواهید آن ها را از آن جا تهیه کنید آشنا شوید. در صورتی که به رستوران داری یا کافه داری علاقه دارید، این مقاله برای شما نوشته شده است. با مجموعه لوازم آشپزخانه صنعتی فیدار سورن همراه باشید.

جهت مشاهده لیست قیمت لوازم کافه و رستوران و یا خرید، با شماره 09129053097 تماس حاصل نمایید.

هزینه کافه و رستوران در تهران

با مطالب ابتدایی و چیز هایی که همه می دانیم شروع می کنیم تا در ادامه به مباحث تخصصی و پیچیده تر برسیم. به همین دلیل تصمیم گرفته ایم که تعریف کافه و رستوران را با هم مرور کنیم. به همین منظور هم با رستوران شروع می کنیم.

لوازم راه اندازی رستوران در تهران

رستوران یا غذا خوری نوعی واحد صنفی و تجاری است که در آن انواع خوراکی ها، غذا ها و نوشیدنی ها سرو می شوند. رستوران ها از آغاز تمدن بشری وجود داشته اند زیرا نیاز به غذا از مهم ترین و ابتدایی ترین نیاز های انسان است و از ابتدای خلقت انسان تا انتهای دنیا هم به آن احتیاج خواهد داشت. دلیل وجود رستوران از ابتدای تاریخ این می باشد که همواره در طول تاریخ افرادی وجود داشته اند که به هر دلیلی، چه بلد نبودن آشپزی و طبخ غذا و چه به دلایل دیگر قادر به آماده کردن خوراک و غذا برای خود نبودند و برای تامین آن به غذا خوری ها یا همان رستوران ها مراجعه می کردند. به همین سبب قدمت بسیار طولانی رستوارن ها، نمی توان زمان دقیقی برای پیدایش اولین رستوران مشخص کرد.

بورس ارزان ترین لوازم کافه و رستوران در تهران

لوازم راه اندازی کافه در تهران

کافه ها محل هایی عمومی هستند که در آن انواع و اقسام نوشیدنی ها و سایر مواد غیر الکلی و برخی غذا های سرد و گرم به صورت محدود در آن ها به مشتریان ارائه می شود. معمولا منوی کافه ها متشکل از انواع نوشیدنی های بر پایه قهوه اعم از اسپرسو، کاپوچینو، موکیاتو و... در کنار برخی نوشیدنی های دیگر مثل یکسری کاکتیل ها و... می باشد. همچنین در کنار این ها، و علاوه بر برخی خوراکی هایی که کنار نوشیدنی ها سرو می شوند، مثل انواع کیک ها و...، یکسری غذا های گرم و سرد هم، هر چند به صورت محدود، در منوی کافه ها وجود دارند.

کافه رستوران

کافه رستوران ها از دیگر انواع غذا خوری و کافه ها هستند. کافه رستوران ها را با توجه به خدمات، نوشیدنی و غذا هایی که ارائه می دهند می توان ترکیبی از کافه ها و رستوران ها دانست. به این ترتیب که در کافه رستوران ها منو متشکل از بخشی از آیتم های رستوران و بخشی از آیتم های کافه است. به طور مثال، هم برخی از غذا های ایرانی و کباب های پر طرفدار در منو حضور دارند، و هم برخی نوشیدنی های سرد و گرم پر طرفدار کافه ها. هدف کافه رستوران ها هم این است که خدماتی ارائه دهند که هم طرفداران رستوران ها را راضی نگه دارد و هم طرفداران کافه ها را.

بورس ارزان ترین لوازم کافه و رستوران در تهران

خرید لوازم رستوران

با این که لوازم رستوران بسته به حجم و سلایق شخصی افراد با یکدیگر فرق میکند اما در کل آشپزخانه صنعتی و لیست لوازمی که دارد چیز های ثابتی هستند که هر رستورانی به آن ها نیاز دارد و به چندین دسته بندی هم تقسیم می شود. لوازم رستوران به پنج دسته کلی تقسیم می شود. اول لوازم مورد نیاز پخت و پز و آشپزی که شامل انواع دیگ و قابلمه ها، انواع فر ها، انواع اجاق گاز ها، انواع ملاقه و کف گیر ها و... می باشد، دوم محل نگداری مواد اولیه و یخچال می باشد که از موارد آن میتوان به انواع یخچال های نگهداری مواد و نوشیدنی ها، انواع سبد ها، انواع قفسه ها و وسیله ها نگهداری مواد و... اشاره کرد، مورد سوم لوازم مورد نیاز تهیه و آماده سازی غذا است که دستگاه چرخ گوشت صنعتی، دستگاه همزن، میز کار، انواع چاقو ها و... از موارد آن هستند، چهارمی تجهیزات شستو شو است، که از آن ها می توان سینک ظرفشویی، دستگاه شستو شوی ظروف، انواع سیم فرچه و اسکاچ و... را نام برد و در آخر هم لوازم مربوط به سفارش گیری و سرویس دهی می باشد، که انواع بشقاب ها، چنگال ها، چرخ های حمل غذا و... از موارد آن هستند.

خرید لوازم کافه

در مورد لوازم کافه هم درست به مانند لوازم رستوران، سلیقه شخصی افراد تاثیر گذار است اما برخی وسایل و لوازم ثابت بوده و برای هر کافه ای ضروری هستند. از لوازم کافه ها میتوان به دستگاه اسپرسوساز، دستگاه آسیاب قهوه، تمپر یا لولر، یخ ساز، انواع کاپ ها، فنجان ها و ظروف نوشیدنی، پیچر، پرتا فیلتر، دستگاه مخلوط کن، فیلتر های کاغذی مخصوص فهوه، قهوه، قهوه ساز پرس، سختی سنج آب، فرنچ پرس، قلم لته آرت، ناک باکس، ایرون یا همان پیشبند و...اشاره کرد.

بورس ارزان ترین لوازم کافه و رستوران در تهران

بورس ارزان ترین لوازم کافه و رستوران

قطعا در صورتی که قصد کردید کافه یا رستوران یا حتی کافه رستوران راه بیاندازید، به لوازم با کیفیت احتیاج خواهید داشت، زیرا با استفاده از لوازم با کیفیت شما قادر خواهید بود که غذا یا نوشیدنی با کیفیت بالا را در اختیار مشتری قرار دهید و رضایت او را جلب کنید. همانطور هم که می دانید جلب رضایت مشتری یعنی تبدیل شدن او به مشتری دائمی و در نتیجه رسیدن به هدف کلی یعنی کسب درآمد و سود بیشتر. همچنین در کنار کیفیت، قیمت ابزار و تجهیرات و ارزان و مناسب بودن قیمت آن ها هم اهمیت ویژه ای دارد.

پیشنهاد میشود در صورتی که قصد راه اندازی، کافه، رستوران یا کافه رستوران را دارید و به دنبال خرید لوازم کافه و رستوران، با کیفیت بالا و قیمت مناسب و ارزان هستید، سری به سایت فیدار سورن بزنید. فیدار سورن در کنار آن که  بورس با کیفیت ترین، ارزان و مناسب قیمت ترین لوازم آشپزخانه صنعتی است، آماده است تا با دادن مشورت های تخصصی در امر خرید لوازم کافه و رستوران به شما عزیزان، کمک شایانی بنماید.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار