اخبار شرکتها: گروه صنعتی ایران خودرو از بهمن سال ۱۴۰۰ توانسته است با مدیریت صحیح منابع و برنامهریزیهای دقیق و کارشناسی، اقدامات مهمی از جمله مدیریت بیش از ۸۲ هزار دستگاه خودروی ناقص در پارکینگ ها زمینه تعهدات معوق و کاهش نارضایتی مشتریان را محقق کند.
برهمین اساس و در پی بازدید سرزده رئیسجمهور از ایرانخودرو در اسفندماه سال گذشته، این شرکت عزم خود را با برنامه تحول کیفیت جزم و با تمرکز بر حوزه های تامین، مهندسی، فروش، خدمات پس از فروش، کیفیت و زیرساخت های اطلاعاتی و سیستمی اقدامات مطلوبی را اجرایی کرد.
انتهای پیام/