کد خبر: ۲۱۰۸۲
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۲
فرمانده انتظامي استان ايلام با اشاره به تردد بيش از 37هزار زائر عتبات عاليات در پايانه مرزي مهران، گفت: همراه داشتن ويزا و گذرنامه براي سفر به کشور عراق الزامي است.
به گزارش تجارت آنلاین و به نقل از تابناک، فرمانده انتظامي استان ايلام با اشاره به تردد بيش از 37 هزار زائر عتبات عاليات در پايانه مرزي مهران، گفت: همراه داشتن ويزا و گذرنامه براي سفر به کشور عراق الزامي است.
 
 سردار "علي دولتي" اظهار داشت:از ابتداي ماه محرم تا امروز 37هزار نفر از پايانه مرزي مهران عازم عتبات عاليات شده اند.
 
وي افزود:در اين 5روز در مجموع 42هزار و490نفر شامل اتباع ايراني و خارجي از پايانه مرزي مهران تردد کرده اند.
 
فرمانده انتظامي استان ايلام ادامه داد:اين در حالي است که در مدت مشابه سال گذشته آمار تردد زائران در 5روز ابتداي ماه محرم 26هزار و 165نفر بوده است.
 
وي با اشاره به رشد 58درصدي تردد مرزي نسبت به مدت مشابه سال قبل تصريح کرد:انتظار مي رود حضور زائران براي سفر به عتبات عاليات تا اربعين در پايانه مرزي مهران روندي افزايشي داشته باشد.
 
سردار علي دولتي با تاکيد بر اينکه تردد در پايانه مرزي مهران صرفا با همراه داشتن گذرنامه و ويزا اسکان پذير است گفت:با افزايش گيت هاي ورود و خروج به 96گيت پليس آماده ارائه خدمات مضاعف به زائران در ايام اربعين است.
 
وي گفت:با آغاز ماه محرم و افزايش حضور زائران عتبات عاليات در پايانه مرزي مهران زنگ رزمايش عظيم اربعين در استان ايلام به صدا در آمده است.
برچسب ها: مهران ، مرز ، عتبات
نام:
ایمیل:
* نظر: