کد خبر: ۲۱۰۹۴۸
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۳
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت: متأسفم که یک ساعت به حرف‌های علیرضا دبیر گوش کردم و اجازه نداد صحبت کنم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، محمد پولادگر، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان در حاشیه مجمع فدراسیون کشتی با ناراحتی از رفتار علیرضا دبیر رئیس این فدراسیون اظهار داشت: مسئله‌ای که دبیر می‌توانست آن را حل کند، رسانه‌ای و هوچیگری می‌کند. وقتی گوش شنوایی وجود نداشته باشد بحث و جدل پیش می‌آید. یک ساعت به صحبت‌های دبیر گوش دادیم و اجازه نمی‌داد حرف بزنیم. این گونه نمی‌توان نتیجه‌گیری کرد.

وی افزود: من معاون وزارت ورزش هستم و ما 48 فدراسیون داریم و هر کدام مشکلات و مخاطبان خودش را دارد و باید پاسخگو باشیم. مردم درباره رشته کشتی قضاوت کنند که چطور از آن حمایت شده است. دولت در حوزه نرم‌افزاری و سخت‌افزاری همه جوره حمایت کرده و انصاف نیست این گونه صحبت شود. خیلی متأسفم و یک ساعت حرف‌های دبیر را گوش کردم و اجازه نداد صحبت کنم.

معاون وزارت ورزش و جوانان در مورد اینکه آیا بهتر نبود افراد حاضر در مجمع سعه صدر بیشتری داشتند، تصریح کرد: خیلی متأسفم چون یک ساعت حرف‌های دبیر را گوش دادم و همه شاهد بودند که اجازه نداد صحبت کنم.

پولادگر در واکنش به این سؤال که آیا واقعا بودجه کشتی صفر شده است، گفت: خیر، چرا این حرف را می‌زنید؟ یک تفاهمنامه‌ای داشتیم که ایشان حتی آن را امضا نکرد. بودجه کشتی 70 میلیارد تومان است و تا محقق شدن آن هزار اتفاق می‌افتد. الحمدالله لابی‌گری‌های دبیر بسیار عالی است، از لابی با نماینده مجلس گرفته تا مسئولان سازمان برنامه و بودجه!

وی درخصوص اینکه مجلس شورای اسلامی بودجه کشتی را 70 میلیارد تومان تعیین کرده است، یادآور شد: همه اینها برای بودجه کشور است و چه فرقی می‌کند مجلس بگوید یا ما بگوییم. غیر از این، 30 میلیارد تومان را بین فدراسیون‌ها تقسیم می‌کنیم.

معاون وزارت ورزش و جوانان در واکنش به اظهارنظر خبرنگاری مبنی بر اینکه چرا باید از بودجه فدراسیون کشتی برای سایر فدراسیون‌ها هزینه شود، گفت: چه کسی گفته از بودجه فدراسیون کشتی بوده است؟ شما هم در حال بحث و جدل با من هستید؟ به جای این کارها به حرف‌هایم گوش کنید! ما یک کاسه داریم و 26 فدراسیون نیز المپیکی هستند و مابقی در بازی‌های آسیایی قرار دارند و باید این بودجه را بین همه تقسیم کنیم. بودجه‌ای که مجلس تقسیم کرده است و الباقی آن از بودجه پارسال نیز کمتر است. کاری به کارشناسی مجلس ندارم که چطور بودجه فدراسیون تیراندازی را که در المپیک مدال گرفته، صفر دیده است، اما این را بگویم که بودجه فدراسیون‌ها کمتر از پارسال است، آن هم با نرخ تورم فعلی و افزایش اعزام‌هایی که داریم. ضمن اینکه تنها بحث کشتی نیست. مجلس طبق تبصره 14 برای فدراسیون تیر و کمان 12 میلیارد تومان در نظر گرفته است که قبلا بوده است، برای فدراسیون زورخانه‌ای 18 میلیارد و برای تکواندو 20 میلیارد بوده است.

پولادگر در خصوص اینکه هزینه‌های کشتی قابل مقایسه با سایر فدراسیون‌ها نیست، گفت: از کجا می‌دانید؟ چرا این حرف را می‌زنید؟ آیا غیر از سوار هواپیما شدن و حضور در هتل چیز دیگری داریم؟ بله، اگر خیلی شرایط را خاص بگیرم و پول داشته باشم برای برخی رشته‌های 10 نفره می‌توانیم 10 مربی بگیریم. هر ورزشکاری را دست مربی می‌سپاریم که مشکلی برای او پیش نیاید.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار