کد خبر: ۲۱۱۰۲۹
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۴
مدیرکل حراست وزارت ورزش و جوانان با اشاره به حاشیه‌های مجمع عمومی فدراسیون کشتی گفت که این رفتارها و برخوردهای ناپسند از سوی هیچ فردی زیبنده نیست و محکوم است.

مجید شهیدی با انتقاد از برخوردهای صورت گرفته با معاون ورزش قهرمانی این وزارتخانه از سوی رییس فدراسیون کشتی در مجمع عمومی فدراسیون کشتی در روز شنبه ۴ تیر گفت: اخلاق بالاترین ارزش را در مدیریت سازمانی و برخوردهای فردی دارد. متاسفانه رفتارها و برخوردهایی که در مجمع فدراسیون کشتی صورت گرفت کمتر بویی از اخلاق و رفتارهای اخلاق‌مدارانه داشت و قطعا محکوم است.

وی افزود: اینکه رییس جوان یک فدراسیون ورزشی بدون در نظر گرفتن شأن و جایگاه سازمانی و سن افراد با لفاظی باعث شود که ارزش‌های اخلاقی زیر سوال برود، قطعا شایسته مدیریت ورزشی در جمهوری اسلامی ایران نیست. متاسفانه آنچه رخ داده، بمعنی واقعی کلمه تراژدی و زیاده‌خواهی است که بدون تکیه بر رفتار و منش پهلوانی و تنها با هدف تحت فشار قراردادن برای رسیدن به هدف آن هم بوسیله هر ابزاری انجام شده است؛ موضوعی که تاکنون در ورزش کشور سابقه نداشته و قطعا نکوهیده است.

شهیدی ادامه داد: آقای دبیر باید بداند که توجه به اخلاق و ارزش‌های اخلاقی از مهمترین فاکتورهای مدیریتی در هر دولتی و خصوصا دولت مردمی سیزدهم است. اینکه رییس فدراسیون کشتی که همواره جلودار فرهنگ انسانی و اسلامی و منش پهلوانی بوده است، این‌گونه و بدون توجه به سن و سال آقای پولادگر بعنوان معاون وزیر ورزش رفتار و گفتار کرده، از نگاه ما قطعا یک بی‌احترامی است و آقای دبیر باید حداقل در فاکتورهای فردی واخلاقی پاسخگوی بی‌احترامی انجام شده باشد.

مدیرکل حراست وزارت ورزش با تاکید بر اینکه باید اخلاق بیش از هر چیزی در رفتار مدیران ورزشی ظهور و بروز داشته باشد، گفت: متاسفانه سطح رفتارهای انجام شده توجیه و دفاعی را برنمی‌تابد و امیدوارم که علیرضا دبیر به گونه‌ای در صدد جبران این اتفاق تلخ باشد تا حداقل بعنوان رییس یک فدراسیون ورزشی پهلوان‌پرور نشان داده باشد که برای او هم اخلاق مهمتر از هر موضوع و چالش مدیریتی است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار