کد خبر: ۲۱۱۰۵۳
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۸
جمعی از نمایندگان مجلس در نامه‌ای به قالیباف خواستار بررسی صحت و سقم اعمال فشار خارج از قانون چند نماینده مجلس به وزیر صمت درباره انتصاب برخی افراد در شرکتی خاص و ارتباط احتمالی این موضوع به مساله پیگیری استیضاح فاطمی‌امین شدند.

به گزارش فارس، این خبرگزاری اخیرا در گزارشی که از منابع موثق و مطمئن به دست آورده ( اینجا)؛ به ماجرای اعمال فشارهای متعدد 2 نفر از نمایندگان به فاطمی‌امین و به نتیجه نرسیدن آن اشاره و از ارسال پیامکی تهدیدآمیز به وزیر صمت برای انتصاب گزینه خود در شرکت صنعتی و معدنی چادرملو پرده برداشت.

گفتنی است وزیر صمت صبح امروز در جلسه کمیسیون اصل نود مجلس با تایید خبر فارس مبنی بر اعمال فشارها و درخواست‌های برخی نمایندگان تاکید کرده که زیر بار فشارها برای انتصاب نامعقول نمی رود.

بر همین اساس نیز جمعی از نمایندگان مجلس نیز خطاب به رئیس مجلس خواستار معرفی 2 نماینده متخلف شدند.

متن نامه به شرح ذیل است:

جناب آقای دکتر قالیباف ریاست محترم مجلس شورای اسلامی

باسلام و احترام

پیرو انتشار خبر اعمال فشار خارج از قانون چند نماینده مجلس به وزیر صنعت، معدن و تجارت درباره انتصاب برخی افراد در شرکتی خاص و ارتباط احتمالی این موضوع به مساله پیگیری اعلام وصول و انجام استیضاح ایشان در هیات رئیسه مجلس، خواهشمند است با قید فوریت دستور فرمایید هیات نظارت بر رفتار نمایندگان، جهت دفاع از کیان خانه ملت و حفظ انقلابی ماندن مجلس، بررسی صحت و سقم این ادعا را بررسی و نتیجه را در اسرع وقت و پیش از بررسی احتمالی استیضاح در صحن علنی اعلام نماید.

بدیهی است نتیجه بررسی ها، چه در صورت صحت خبر مذکور و برخورد با خاطیان و چه درصورت عدم صحت، برخورد با مدعیان و اطلاع رسانی به افکار عمومی منجر به افزایش سرمایه اجتماعی قوه مقننه خواهد شد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار