کد خبر: ۲۱۱۷۳۹
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۰
معاون نظارت بر عملیات بازار بورس کالا گفت: اینکه وزارت صمت فشار می‌آورد جواب بله است اما در نهایت بورس در رابطه با ابطال معاملات تصمیم می گیرد

آقای جواد جهرمی، معاون نظارت بر عملیات بازار بورس کالا  گفت:  در قبال  تصمیمات وزارت صمت برای بورس کالا عکس العمل‌ها نشان داده شده، نامه‌ها به مجلس ارسال در جلسات کارشناسی مخالفت‌ها صورت گرفته و مواردی که لازم بوده اعلام شده است. در کل با دولت گفتگو‌ها صورت گرفته و دولت هم نظر خود بر مخالفت را اعلام کرده است.

او می‌گوید: بورس در رابطه با ابطال معاملات تصمیم می‌گیرد اینکه وزارت صمت فشار می‌آورد جواب بله است، اما این که فشار وزارتخانه باعث ابطال معاملات شود نه این گونه نیست. در رابطه با ابطال معاملات سیمان باید گفت به خاطر فشار وزارت صمت نبوده است.  تمام این موارد بستگی به تصمیم شورای عالی بورس دارد.

چندی پیش عرضه خودرو در بورس کالا به علت تداخل تصمیمات وزارت صمت و بورس کالا بعد از یه نوبت عرضه متوقف شد. آقای احسان خاندوزی سخنگوی اقتصادی دولت در این باره گفته بود که هر دو نهاد در حال توافق برای رسیدن به نتیجه مطلوب هستند و طی هفته آتی این تصمیمات ابلاغ خواهد شد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار