کد خبر: ۲۱۱۷۹۳
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۸
معاون کیفیت گروه خودروسازی سایپا گفت: پس از کنترل‌های سختگیرانه مجدد و حصول اطمینان از کیفیت مطلوب خودرو‌های تیبا و تیبا ۲ و با هماهنگی سازمان‌های نظارتی به زودی تعهدات ایجاد شده برای این دو خودرو را اجرایی خواهیم کرد.
عذرخواهی سایپا بابت تأخیر در تحویل خودرو‌های تیبا و تیبا ۲به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از سایپا؛ آقای فرزاد غزایی درباره تأخیر در تحویل خودرو‌های تیبا و تیبا ۲ افزود: با هدف ارتقاء کیفی خودرو‌های مذکور، این گروه خودروسازی اقدامات سختگیرانه‌ای تعریف کرده تا بتواند رضایت مشتریان را در خصوص کیفیت برآورده کند و این مهم در کنار کسب مجوز‌های لازم به تأخیر زمانی در تحویل این خودرو‌ها منجر شده است.
 
معاون کیفیت سایپا با بیان اینکه این اقدامات تعریف شده و در حال اجرا است گفت: همه توان گروه خودروسازی سایپا در جهت انجام کامل آن بسیج شده که امیدواریم با اقدامات در حال انجام و تعامل با سازمان‌های نظارتی مشکل این بخش از مشتریان در روز‌های آتی برطرف شود.
 
غزایی افزود: گروه سایپا خود را متعهد می‌داند تا هر نقصی را که از سوی مشتریان اعلام می‌شود با بهره گیری از شبکه گسترده خدمات پس از فروش شرکت سایپایدک و امدادگران شرکت امدادخودرو سایپا در کوتاهترین زمان ممکن و به صورت ویژه رسیدگی و رفع کند.
 
وی تاکید کرد: سیاست‌های جدید گروه سایپا از بهمن ماه سال گذشته با تغییر زیربنایی در مفاهیم مشتری مداری و کیفیت تدوین شده است که در بخش محصول ارتقاء کیفیت محصولات جاری و رفع نواقص اعلامی از سوی مشتریان و همچنین جایگزینی محصولات با طراحی جدید به جای خودرو‌های قدیمی در اولویت قرار دارد.
 
وی افزود: علاوه بر سرمایه گذاری در تجهیز خطوط تولید خودروسازان و قطعه سازان، انتقال دانش فنی خودروسازان برتر جهان نیز در دستور کار گروه سایپا قرار گرفته است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار