کد خبر: ۲۱۲۰۱۴
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۰
سهامداران در مجمع عمومی عادی سالانه و فوق العاده بورس کالای ایران با اکثریت، به افزایش ۶۶ درصدی سرمایه شرکت رای دادند.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما و به نقل از کالاخبر، مجمع عمومی عادی سالانه بورس کالای ایران امروز برگزار شد که در نهایت افزایش 66 درصدی سرمایه بورس کالای ایرانسهامداران، عملکرد شرکت را تایید کردند و تقسیم سود ۸۰ ریالی به ازای هر سهم به تصویب رسید.
همچنین، در مجمع فوق العاده بورس کالای ایران افزایش سرمایه شرکت از ۵۰۰ میلیارد تومان به ۸۳۰ میلیارد تومان از محل سود انباشته و سایر اندوخته‌ها به تصویب سهامداران رسید.
بر اساس این گزارش در این جلسه، گزارش هیات مدیره برای سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ بررسی شد و حامد سلطانی نژاد، مدیرعامل بورس کالای ایران، اهم اقدام‌ها و عملیات توسعه‌ای این بورس را تشریح کرد.
همچنین حسابرس مستقل و بازرس قانونی صورت‌های مالی شرکت را ارائه کرد که به تصویب رسید.

براساس اعلام گزارش حسابرس، وضعیت مالی شرکت بورس کالای ایران و عملکرد مالی و جریان‌های نقدی آن برای سال مالی منتهی به تاریخ ۲۹ اسفند ۱۴۰۰، از تمام جنبه‌های با اهمیت، طبق استاندارد‌های حسابداری مطلوب است.

در مجمع عمومی عادی بورس کالای ایران، موسسه حسابرسی آزموده کاران نیز به عنوان حسابرس مستقل و بازرس قانونی و بازرس علی البدل موسسه حسابرسی ایران مشهود و دنیای اقتصاد و اطلاعات به عنوان روزنامه‌های رسمی کثیرالانتشار انتخاب شدند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار