کد خبر: ۲۱۲۱۵۱
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۱
از طریق ششمین آزمون استخدام بخش خصوصی انجام می گیرد
سرمایه انسانی بدنه‌ی اصلی هر سازمان و شرکتی را تشکیل می‌دهد و از عوامل اصلی رشد و توسعه‌ی اقتصادی به شمار می‌رود. امروزه استخدام در شرکت‌های خصوصی به شکل هدفمند و هم‌راستا با جدیدترین روش‌های جذب انجام می‌شود.

جذب سراسری در گروه توسعه صنایع تحفه، کارخانه ال سی من و شرکت دی‌پوینت

سرمایه انسانی بدنه‌ی اصلی هر سازمان و شرکتی را تشکیل می‌دهد و از عوامل اصلی رشد و توسعه‌ی اقتصادی به شمار می‌رود. امروزه استخدام در شرکت‌های خصوصی به شکل هدفمند و هم‌راستا با جدیدترین روش‌های جذب انجام می‌شود. آزمون استخدام بخش خصوصی رویکرد جدیدی برای جذب نیروی کار در ایران ارائه کرده است که در نتیجه‌ی این نگرش، در سال‌های اخیر، شرکت‌های خصوصی توانسته‌اند توانمندی و شایستگی متقاضیان استخدام را از طریق این مرجع تخصصی مورد آزمایش قرار دهند.

به گزارش تجارت نیوز، هدف از ارزیابی دانش تخصصی و مهارت‌های عملی متقاضیان استخدام در «آزمون استخدام بخش خصوصی»، افزایش بهره‌وری و بهبود عملکرد شرکت‌هاست. از جمله سازمان‌ها و شرکت‌های خصوصی که اخیرا به شرکت‌های متقاضی جذب از طریق ششمین دوره آزمون استخدام بخش خصوصی پیوسته‌اند، می‌توان به شرکت گروه توسعه صنایع تحفه، کارخانه ال سی من و شرکت دی‌پوینت اشاره کرد که در ادامه گزارش جایگاه این شرکت‌ها در صنعت کشور مختصراً معرفی شده است.

گروه توسعه صنایع تحفه، محصولات دریایی تحفه از سال ۱۳۸۳ با هدف توسعه فرهنگ مصرف ماهی در کشور وارد بازار گردید. محصولات کنسروی این مجموعه، در مجتمع تولیدی ساحل صید کنارک در زمینی به مساحت ۲۰۰۰۰ متر مربع، و زیربنـای ۹۰۰۰ متر مربـع با بهـره گیـری از تکنـولـوژی های روز دنیا و کادری متـخصص با امـکان تولیـد ۱۵۰,۰۰۰,۰۰ قوطی در سال تولید می گردد. به گزارش مرکز ارتباطات گروه محصولات تحفه، اطلاعیه صادر شده از سوی مدیر سرمایه‌های انسانی گروه محصولات تحفه به شرح زیر است:

"بدینوسیله به اطلاع کلیه متخصصان ، فارغ‌التحصیلان و افراد جویای کار می‌رساند گروه توسعه صنایع غذایی تحفه با توجه به برنامه‌ریزی در راستای توسعه سرمایه انسانی خود، در نظر دارد تا در سال 1401 نسبت به جذب و استخدام با همکاری «آزمون استخدام بخش خصوصی» اقدام نماید.

جذب سراسری در گروه توسعه صنایع تحفه، کارخانه ال سی من و شرکت دی‌پوینت

کارخانه ال سی من با تولید در کشور ترکیه آغاز شد و همزمان در چهار کارگاه نیمه صنعتی در ایران نیز فعالیت‌های خود را ادامه داد. با توسعه بازار و افزایش تقاضا، تصمیم به تأسیس واحد تولیدی پوشاک مردانه با استانداردهای روز دنیا درکشور ایران گرفته شد و در سال 1393 با همکاری کارشناسان داخلی و مشاورانی از کشورهای آلمان و ایتالیا موفق به راه‌اندازی یکی از مدرن‌ترین کارخانه‌های صنعتی تولید پوشاک خاورمیانه به مساحت یک هکتار در شهرک صنعتی پرند گردیدند. برند ال سی من با تکیه بر دانش فنی و تجربه طولانی در کنار درک نیاز مشتریان تلاش می‌کند با تولیدی شایسته مردمان ایران زمین گامی بلند در عرصه تولید پوشاک بردارد.

کارخانه ال سی من، در راستای رشد و توسعه‌ی محصولات خود به دنبال جذب و استخدام نیروی انسانی مستعد است. به گزارش مرکز ارتباطات کارخانه ال سی من، اطلاعیه منتشر شده از سوی مدیر این مجموعه به شرح زیر است:

"در سال جدید برای جذب نیروهای تخصصی در بخش‌های مختلف کارخانه از «آزمون استخدام بخش خصوصی» استفاده می‌کنیم که برایمان بسیار بسیار مفید و مثمر ثمر بوده است."

جذب سراسری در گروه توسعه صنایع تحفه، کارخانه ال سی من و شرکت دی‌پوینت

برند دیپوینت در سال ۱۳۹۳ پس از طی کردن تغییر و تحولاتی به وجود آمد و طی این تغییر و تحولان سه محصول جدید C5،T7 وD4  به خانواده دیپوینت پیوستند. با آغاز ۱۳۹۵ و افزایش حجم تولید از ۳۰۰ دستگاه در روز به ۷۸۰ دستگاه، شرکت دیپوینت سومین گام خود را در راستای چشم‌انداز تولیدکننده پیشرو با رویکردی فناورانه برداشت.  هم‌اکنون با افتتاح فاز دوم کارخانه دیپوینت در تابستان ۱۴۰۰، این مجموعه توانست در حوزه کارآفرینی فضایی پویا برای ۵۰۰ نفر به‌طور مستقیم و با ظرفیت تولید ۱۵۰۰ دستگاه فراهم آورد.

به گزارش مرکز ارتباطات رسانه‌ای شرکت دی‌پوینت، اطلاعیه صادر شده از سوی مدیر منابع انسانی این شرکت به شرح زیر است:

" با توجه به این که شرکت دی‌پوینت در فاز توسعه قرار دارد، ما تصمیم‌ گرفتیم امسال در سال 1401،  با «آزمون استخدام بخش خصوصی» همکاری داشته باشیم تا بتوانیم نیروهای متخصص و کارآمدی را استخدام کنیم. "

جذب سراسری در گروه توسعه صنایع تحفه، کارخانه ال سی من و شرکت دی‌پوینت

ششمین دوره آزمون استخدام بخش خصوصی به صورت سراسری در 31 استان کشور از تاریخ 18 تیر شروع شده است. متقاضیان می‌توانند تا 31 تیر، از طریق مراجعه به درگاه آزمون استخدام بخش خصوصی به آدرس www.inre.ir  نسبت به ثبت‌نام در آزمون مذکور اقدام نمایند.

ششمین آزمون استخدام بخش خصوصی به صورت سراسری و آنلاین برگزار می‌شود و ثبت‌نام از طریق سایت آزمون استخدام بخش خصوصی و یا مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت انجام می‌گردد.

 

 

 

 

 

نام:
ایمیل:
* نظر: