کد خبر: ۲۱۲۲۳۶
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۶:۳۸
بازار خودروی ایران این روزها با نوسانات عجیب و غریبی رو به روست. پراید به عنوان اقتصادی ترین خودروی ایران نیز از این نوسان ها و موج گرانی در امان نبوده است. آخرین قیمت انواع خودروی پراید در بازار را در این گزارش مشاهده کنید.

ارزان‌ترین خودرو‌های بازار کدامند؟

با وجود کاهش نوسانات نرخ ارز، بازار خودرو در شرایطی است که تمایل چندانی به کاهش قیمت ندارد. اما بازار همچنان در رکود است و خرید و فروشی صورت نمی‌گیرد. اکثر افراد در بازار فروشنده هستند و خریدار کم است. این رکود در حدی است که کاهش نرخ ارز نیز دیگر در قیمت‌ ها تاثیرگذار نیست. در همین راستا پراید به عنوان اقتصادی ترین خودرو برای خانوارها نیز بدون تغییر نسبت به روز گذشته معامله شد. پراید وانت ۱۵۱ SE مدل ۱۳۹۹ با قیمت ۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰ میلیون تومان به فروش رفت. مدل ۱۴۰۰ این خودرو نیز با قیمت ۱۷۷,۰۰۰,۰۰۰ میلیون تومان معامله شد. پراید وانت ۱۵۱ SE مدل ۱۴۰۱ نیز نیز با قیمت ۱۸۳ میلیون و پانصد هزار تومان به فروش رفت. پراید وانت ۱۵۱ پلاس مدل ۱۴۰۰ با قیمت ۱۹۰ میلیون تومان به فروش رفت.

پراید SE۱۱۱ مدل ۱۳۹۹ با قیمت ۲۰۵ میلیون تومان به فروش رفت. مدل ۱۳۹۸ این خودرو نیز با قیمت ۱۷۶ میلیون تومان فروخته شد. پراید ۱۳۱ مدل ۱۳۹۹ با قیمت ۱۸۵ میلیون تومان معامله شد.

قیمت انواع خودروی پراید در بازار امروز ۳۱تیر ماه به شرح جدول زیر است:

اقتصادی‌ترین خودروهای بازار / رونمایی از جدیدترین قیمت پراید + جدول قیمت

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار