کد خبر: ۲۱۲۲۹۰
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۳:۱۹
اگر قصد مهاجرت به کانادا را دارید و بدنبال آسانترین راه مهاجرت به کانادا میگردید، قبل از اینکه به روشهایی مثل ورود از طریق ویزای توریستی فکر کنید به راه های تحصیلی فکر کنید، زیرا در حال حاضر راحت ترین راه مهاجرت به این کشور، مهاجرت تحصیلی به کانادا میباشد.

آسانترین راه مهاجرت به کانادا

اگر قصد مهاجرت به کانادا را دارید و بدنبال آسانترین راه مهاجرت به کانادا میگردید، قبل از اینکه به روشهایی مثل ورود از طریق ویزای توریستی فکر کنید به راه های تحصیلی فکر کنید، زیرا در حال حاضر راحت ترین راه مهاجرت به این کشور، مهاجرت تحصیلی به کانادا میباشد.

اخذ ویزای کانادا در انواع کاری و توریستی... سخت است اما پذیرش های کالج و دانشگاه سالانه بسیاری از افراد به این کشور میفرستند.

شرایط مهاجرت تحصیلی به کانادا

شرایط مهاجرت به کانادا و اخذ ویزای کانادا بسته به کالج و دانشگاهی که انتخاب میکنید برای آن اقدام کنید میتواند ساده یا سخت شود، اگر قصدتان واقعا تحصیل نیست و از اقدام تحصیلی تنها به عنوان راهی برای ورود به کانادا استفاده میکنید میتوانید مرکز آموزشی را انتخاب کنید که دارای اعتبار مناسب باشد اما شرایط پذیرش به نسبت راحت تری نیز داشته باشد، در حال حاضر شرایط ورود به دوره های کارآموزی_کارورزی کانادا مناسب همه افراد با همه نوع رزومه، رشته و علاقه ای میباشند.

این دوره ها اصولا بین 1 تا 2 سال هستند و مختص افرادی هستند که قصد ورود سریع به بازار کانادا را دارند اما نمیخواهند سختی اخذ جاب آفر یا اقدام از طریق اکسپرس اینتری این کشور را به خود دهند، بنابراین در از طریق این دوره ها اقدام میکنند، ترم های تحصیلی در این دوره ها علاوه بر درسهای تئوری شامل کارآموزی های واقعی در محیط های واقعی میباشند به همین دلیل در کانادا دارای اعتبار خوبی هستند و گاها باعث معرفی دانش آموزان به شرکت ها و محیط های کاری مهم و معروف میشوند.

توجه کنید، به هیچ وجه این دوره ها را با دوره های کوآپ ( co_op ) کانادا اشتباه نکنید، زیرا اقدام از طریق این دوره ها معمولا توصیه نمیشود.

شرایط ورود به آنها از این قرارا میباشد:

  • دانش زبان انگلیسی
  • عدم نیاز به سابقه کار
  • عدم وجود شرط معدل
  • حداقل مدرک تحصیلی دیپلم
  • محدودیت سنی تا 40 سال
  •  

مهاجرت تحصیلی به کانادا بدون کمک دفاتر

مهاجرت به کانادا اخذ ویزا و اقامت این کشور نیاز به دانش زبانی، مهارت و تجربه قبلی دارد برای همین اگر فکر میکنید در مواجهه با پیچیدگی های روند اقدام دچار مشکل میشوید بهتر است از ابتدا با افراد ماهر در زمینه اقدام تحصیلی که کم هم نیستند مشورت کنید، امروزه، مهاجرت تصمیم ناشناخته ای نیست و بسیاری در خصوص اقدام های مهاجرتی و حتی سکونت در کشورهای دیگر اطلاعات کاملی دارند، برای پیدا کردن این افراد میتوانید از گروه های دانشجویی دانشگاه خود کمک بگیرید یا اقدا به پیدا کردن اجتماع افرادی که قصد مهاجرت تحصیلی را دارند کنید تا بدون هزینه با با هزینه ای کم بتوانید از راهنمایی های آنها استفاده کنید.

همکاری با دفاتر و مجموعه ها نیز جهت اقدام تحصیلی برای اروپا پیشنهاد نمیکنیم اما برای کشور کانادا پیشنهاد میشوند چراکه کانادا و آمریکا پروسه ی اخذ ویزای ریسکی و خطرناکی دارند و دانشجویانی که اکثرا موفق شدند به تنهایی و بدون کمک هیچکس پذیرش تحصیلی بگیرند متاسفانه بدلیل اشتباهات ساده و نقصی مدارک در پروسه اخذ ویزا ریجکت شده و فرصت هایشان را از دست میدهند.

 

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار