کد خبر: ۲۱۲۳۵۰
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۵
اسکوچیچ همزمان با بازگشت تیم فولاد به تهران سفر خود را به ترکیه برنامه ریزی کرده است!

بر اساس اعلام مدیر تیم های ملی، اسکوچیچ فردا راهی ترکیه می شود تا ازنزدیک در تمرینات تیم های لیگ برتر حاضر و با سرمربیان این تیم ها گفتگو کند و از نزدیک در جریان وضعیت ملی پوشان قرار بگیرد. جالب است سرمربی تیم ملی در حالی برای سفر به ترکیه برنامه ریزی کرده است که تیم فولاد تنها تیم ایرانی باقی مانده در جدول لیگ قهرمانان آسیا به اردوی تدارکاتی خود در ترکیه پایان داده است و به تهران برگشته است.

فولاد در ترکیه دو بازی دوستانه با تیم های قطری انجام داد که در هر دو مسابقه به برتری رسید. این تیم ام صلال را یک - صفر و تیم الشحانیه را ۳-۱ شکست داد.

به دنبال تصمیم کمیته فنی مبنی بر پایان فعالیت اسکوچیچ در تیم ملی که البته این تصمیم از سوی اعضای هیات رییسه وتو شد یکی از مربیانی که نامش برای جانشینی اسکوچیچ به میان آمد جواد نکونام بود که از حضور در تیم ملی استقبال کرد و حتی باشگاه فولاد هم اعلام کرد که حاضر است به این مربی اجازه حضور در اردوی تیم ملی را دهد.

جواد نکونام بارها و در مصاحبه های خود از اسکوچیچ انتقاد کرده است و به نظر می رسد اسکوچیچ خیلی علاقه مند نیست با جواد نکونام ملاقات داشته باشد؛ در غیر اینصورت به گونه ای برای سفر به ترکیه برنامه ریزی می کرد که دیداری با این مربی هم داشته باشد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار