کد خبر: ۲۱۲۴
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۳ - ۲۲:۲۵
یکه زارع:
مديرعامل گروه صنعتي ايران خودرو با بيان اولويت هاي سال جاري گفت : اولويت نخست ما توسعه محصول است.
به گزارش تجارت آنلاین به نقل از  روابط عمومي ايران خودرو ؛ هاشم يکه زارع با استقبال از نظرهاي  موافق و مخالف در زمينه صنعت خودرو گفت: اين صنعت در شرايطي قرار دارد که بايد همه دست به دست هم دهند و به آن کمک کنند تا اين لوکوموتيو در راه اصلي خود ضمن اشتغال زايي به پيشرفت جامعه کمک کند.

يکه زارع با بيان اينکه اولويت نخست گروه صنعتي ايران خودرو توسعه محصول است، ادامه داد: ما ضمن همکاري با کشورهاي خارجي و همکاري با آنها، اين همکاري را به عنوان اولويت اول در نظر نداريم زيرا اولويت اصلي ما توسعه محصولات داخلي است ،محصولي که سازنده آن فرزندان ايران و قطعه سازان ايراني هستند.

وي تاکيد کرد:آنچه مهم به نظر مي رسد تنها افزايش ميزان توليد نيست زيرا توليدي مناسب به نظر مي رسد که بتواند بازار خود را در داخل و خارج کشور پيدا کند.

يکه زارع اظهار داشت:با رسيدن به اين هدف و افزايش در توسعه صادرات ، در توسعه کيفيت و توسعه خدمات پس از فروش موفق بوده ايم و آنچه از نظر ما مهم است همين رويه ايجاد بازار مناسب جهت صادرات محصولات داخلي است.

مديرعامل گروه صنعتي ايران خودرو ضمن اشاره به توسعه همکاري با شرکت هاي خارجي از جمله پژو و رنو ادامه داد: به دنبال شريک تجاري ديگري مي گرديم که اين شرکت غير از شرکت هاي آسيايي و حتي کشورهاي اروپايي است.

يکه زارع ضمن اشاره به توليد در سال جاري گفت: هدف توليد ما 600 هزار دستگاه در سال جاري است و آنچه محقق شده حاصل تلاش‎هاي شبانه روزي بوده  که در ايران خودرو صورت گرفته است.

وي اعلام کرد: هر سه سال يک خانواده موتور توليد مي شود که البته اين محصول ترکيبي از محصولات داخلي و خارجي است.

يکه زارع در مورد همکاري با شرکت هاي چيني تصريح کرد: همکاري با چين در اولويت نخست ما قرار ندارد اما نمي توان کشوري را که پارسال 20 ميليون خودرو توليد کرده است،ناديده گرفت و اولويت ما توليد محصولات داخلي و اروپايي است که بيش از 90 درصد از سبد محصولات ما را شامل مي شود و تنها 10 درصد را به محصولات ديگر اختصاص مي دهيم.

وی ضمن اشاره به اولويت هاي ديگر ايران خودرو تاکيد کرد: قرار است گارانتي خودرو را به 3 سال و گارانتي نيروي محرکه را به 5 سال برسانيم و به رضايت مشتريان دست پيدا کنيم زيرا مشتري از ما انتظار دارد خودرو با کيفيت دريافت کند و تا کيفي شدن خودرو و به دست آوردن رضايت مشتري،هنوز راه باقي مانده است.

يکه زارع با اشاره به تعريف هاي شاخص مناسب در زمينه توسعه کيفي خودرو يادآور شد: بايد شاخص هايي در اين زمينه تعريف شود که رضايت مشتري را به دست آورد.

انتهای پیام/
برچسب ها: توسعه ، لوکوموتیو ، همکاری
نام:
ایمیل:
* نظر: