کد خبر: ۲۱۲۷۰۸
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۰
مجید بهزادپور، رئیس کل بیمه مرکزی، با حضور در نمایشگاه صنعت مالی (بورس، بانک و بیمه) از غرفه بیمه‌بازار بازدید کرد.
مجید بهزادپور، رئیس کل بیمه مرکزی، با حضور در نمایشگاه صنعت مالی (بورس، بانک و بیمه) از غرفه بیمه‌بازار بازدید کرد. او با بیان خسته‌ نباشید به فعالین استارتاپی صنعت بیمه، از تلاش‌ها برای داده‌محور شدن هر چه بیشتر صنعت بیمه قدردانی و نسبت به پیشرفت هر چه بیشتر این حوزه ابزار امیدواری کرد.نمایشگاه صنایع مالی، بزرگترین رویداد برای شرکت‌ها و سازمان‌های فعال در حوزه مالی کشور و به طور مشخص برای شرکت‌های فعال در صنایع بورس، بانک و بیمه است.نمایشگاه اخیر که چهاردهمین دوره از آن بود؛ به مدت ۴ روز در محل دائمی نمایشگاه های بین‌المللی تهران برگزار شد.بالا بردن آگاهی مردم از آخرین پیشرفت‌ها در این حوزه‌ها و فرهنگ‌سازی موثر، مهم‌ترین اهداف شرکت‌کنندگان نمایشگاه بورس، بانک و بیمه بود.بیمه‌بازار، در جایگاه نخستین استارتاپ فروش آنلاین بیمه نیز در این نمایشگاه حضوری فعال داشت. این نمایشگاه مهم‌ترین فرصتِ بیمه‌بازار برای ملاقات رو در رو با خریدارانی بود که تا به امروز تنها از طریق فضای مجازی و به واسطه خرید بیمه آنلاین با آنها در ارتباط بوده‌است.قدم بزرگ مدیریت ریسک«ساده‌ و امن‌تر کردن روند خرید بیمه» هدف اصلی بیمه‌بازار از ابتدای فعالیتش بوده‌است. راه رسیدن به این هدف، تنها از جاده سرمایه‌گذاری بیشتر در حوزه فناوری بیمه‌ای می‌گذشت.بیمه‌بازار همه تلاش‌ خود را برای رسیدن به این هدف به کار برد و موفق شد مجوز افتا (امنیت فضای تولید و تبادل اطلاعات) ضمانت زیر ساخت‌های لازم برای حفاظت از امنیت اطلاعات کاربران در فضای مجازی را به دست بیاورد.محمدرضا فرحی، مدیر عامل بیمه‌بازار در همراهی با بهزادپور، رئیس کل بیمه‌مرکزی در غرفه بیمه‌بازار با اشاره به روند رشد بیمه‌بازار در چند سال اخیر گفت:« ما اولین اگریگیتور بیمه در ایران هستیم و توانستیم نخستین سایت تخصصی فروش بیمه آنلاین را راه‌اندازی کنیم.»اما دستاوردهای نخستین استارتاپ فروش آنلاین بیمه،در همین نقطه باقی نماند و طراحی «ماژول مدیریت ریسک» نیز به کارنامه موفقیت‌های بیمه‌بازار اضافه شد.مدیر عامل بیمه‌بازار در ادامه همراه با رئیس کل بیمه مرکزی، درباره نقش «ماژول مدیریت ریسک» در بیمه بازار توضیح داد و بیان کرد که این ماژول برای نخستین بار در بیمه‌بازار طراحی شده و به شرکت‌های بیمه این امکان را می‌دهد تا میزان ریسک‌پذیری یک مشتری در روند فروش بیمه را پیش‌بینی کنندبهزادپور، رئیس کل بیمه مرکزی، از تلاش‌های بیمه‌بازار در هموار کردن راه فروش آنلاین بیمه در ایران تقدیر و درباره برداشتن قدم‌های موثر در داده محور شدن صنعت بیمه و فناورانه کردن بیشتر آن، ابراز امیدواری کرد.
برچسب ها: بیمه
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار