کد خبر: ۲۱۲۷۶۱
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۲
در راستای کاهش فاصله صنعت و دانشگاه صورت می‌گیرد
نخستین دوره از حمایت‌های اسنوا برای پروژه‌های پژوهشی، پایان‌نامه‌های کارشناسی ارشد و دکتری در حال ثبت‌نام است.

آغاز حمایت اسنوا از طرح‌های پژوهشی و پایان نامه‌های دانشجویی

نخستین دوره از حمایت‌های اسنوا برای پروژه‌های پژوهشی، پایان‌نامه‌های کارشناسی ارشد و دکتری در حال ثبت‌نام است.

به گزارش روابط عمومی اسنوا، با هدف حل چالش های صنعت با رویکرد مساله محور، شرکت اسنوا حامی پروژه‌های پژوهشی و پایان‌نامه‌های مقطع کارشناسی‌ارشد و دکترا شده‌است.

در نخستین دوره «Snowa Award»، مرکز نوآوری و توسعه فناوری اسنوا(اسنوا تک) برای ایجاد شتاب در روند توسعه دانش به‌وسیله همگرایی با ایده‌ها‌ و اندیشه‌های جدید نخبگان و پژوهشگران، فرصت‌هایی را برای همکاری با دانشگاه‌ها و موسسه‌های تحقیقی سراسر کشور آغاز کرده‌است.

حوزه‌های حمایتی این دوره شامل رشته‌های مکانیک، برق و کامپیوتر، بیوتکنولوژی، مدیریت و اقتصاد، شیمی و مواد، ریاضی و آمار، بازاریابی و جامعه‌شناسی است که در آن با کشف و شناسایی تخبگان، موضوع‌های داخلی در قالب پایان نامه‌ها و طرح‌های پژوهشی به شبکه بیرون از سازمان واگذار می‌شود.

براساس این گزارش، این رویداد فرصتی برای اسنوا و دانشگاه‌ها برای ایجاد یک رابطه تخقیقاتی سودمند متقابل ایجاد می‌کند و به دانشجویان تحصیلات تکمیلی این امکان را می‌دهد تا به مسائل واقعی در صنعت بپردازند و با استفاده از ظرفیت‌های طرفین، اکتشاف و استخراج‌های موثرتری برای حل مساله، صورت گیرد.

برای شرکت در این طرح، متقاضیان باید دانشجوی کارشناسی ارشد یا دکتری باشند و موافقت استاد را به عنوان بخشی از فرآیند ارسال پروپوزال کسب کرده باشند. دانشجویان علاقه‌مند می‌توانند تا 20 مرداد، با مراجعه به سایت tec.snowa.ir با موضوع‌های پیشنهادی و مراحل بررسی و حمایت اسنوا از طرح‌های منتخب آشنا شوند.

جایزه اسنوا به صورت یک دبیرخانه دائمی وظیفه حمایت از فرآیندهای جاری اسنواتک را در سطوح مختلف دارد. در این طرح رصد و پایش مسائل و موضوعات داخلی سازمان انجام می­‌شود و با کشف و شناسایی نخبگان، واگذاری موضوعات داخلی در قالب پایان‌نامه‌ها و طرح‌های پژوهشی به شبکه بیرون از سازمان انجام می‌شود. در این راستا هر سال موضوعات و مسائل سازمانی استخراج شده و برای آن برنامه ریزی و بودجه لازم تخصیص داده می‌شود.

اسنواتک، مرکز نوآوری و توسعه فناوری اسنوا است. پژوهشگران و مهندسان در این مرکز به‌دنبال ایجاد نوآوری در فضایی مشترک میان صنعت، دانشگاه و جامعه پژوهشگران مستقل هستند. اسنواتک برای حمایت هرچه بیشتر از نخبگان و صاحبان ایده، رفع چالش‌های صنعت و ارتقا تکنولوژی فعالیت می‌کند. در همین راستا تلاش دارد ضمن برگزاری رویدادهای مختلف، استقرار آزمایشگاه‌های پیشرفته و حمایت‌های دوره‌ای متنوع از ایده‌ها و استارتاپ‌ها، محل تلاقی مناسبی میان جریان‌های خلاق و نیازهای امروز و آینده صنعت باشد.

نام:
ایمیل:
* نظر: