کد خبر: ۲۱۲۸۶۱
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۵
تلفن ثابت شهروندان تهرانی که طی روزهای اخیر دچار اختلال و یا قطع شده اند، به شماره تلفن همراه آنان منتقل می شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، آتش‌سوزی که در حوضچه ارتباطی منطقه 8 تهران شرکت مخابرات در ظهر روز دوشنبه (10 مرداد) اتفاق افتاد، باعث شد که شبکه اینترنت سیار و ثابت و حتی آنتن دهی برخی اپراتورهای موبایل با چالش مواجه شود. اما حالا با گذشت چندین روز از آن اتفاق، هنوز تلفن ثابت تعدادی از مشتریان قطع یا دچار اختلال است.

در همین راستا «عیسی زارع‌پور»، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، اعلام کرد که مخابرات باید پاسخگوی مشترکین و خسارات وارده به آن‌ها باشد و به همین منظور امروز مخابرات منطقه تهران، امکانی موقتی و رایگان را برای برخی از مشترکان اعلام کرده تا فعلا امکان برقراری ارتباط قطع شده تلفن ثابت فراهم شود.

مخابرات منطقه تهران، در اطلاعیه‌ای ضمن عذرخواهی و تشکر از سعه صدر شهروندان تهرانی، اعلام کرد درپی بروز حادثه در یکی از حوضچه های مخابراتی و قطع و ایجاد اختلال در ارتباط تلفن ثابت یا اینترنت این دسته از مشترکین، همکاران بخش های فنی مخابرات بطور شبانه روزی و با تمام امکانات مشغول کار هستند تا در کمترین زمان ممکن، آسیب های وارده به شبکه کابل ارتباطی را برطرف کرده و ارتباطات پایدار شهروندان تهرانی در حوزه تلفن و اینترنت برقرار شود.

طبق اعلام مخابرات، آن دسته از مشتریان مخابرات تهران که تلفن ثابت آنان در روزهای اخیر به علت حادثه قطع شده، در صورت تمایل می توانند شماره تلفن ثابت خود را به شماره تلفن همراه شان منتقل کنند.

برای استفاده از این امکان، مشترکان باید شماره تلفن ثابت قطع شده خود را از طریق تلفن همراه مالک آن خط تلفن، به سر شماره 0212021 پیامک‌ کنند یا با شماره 2021 واحد ارتباط مردمی مخابرات منطقه تهران تماس بگیرند، تا برای انتقال مکالمه خط ثابت به همراه آنان از طریق بخش فنی مخابرات منطقه تهران اقدام شود.

مخابرات تاکید کرده که هزینه‌های انتقال مکالمه به تلفن همراه مشترکین در این مدت رایگان خواهد بود.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار