کد خبر: ۲۱۲۸۶۴
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۵
 مدیر طرح و برنامه مرکز ارتباط بازار سرمایه گفت: این مرکز با ظرفیت سالانه سه میلیون تماس آمادگی پاسخگویی به ذینفعان و مخاطبان بازار سرمایه را دارد.

خانم احمدی گفت: در این مرکز از ساعت ۸ صبح تا ۴ بعد از ظهر و در صورت لزوم به صورت شبانه‌روزی آمادگی پاسخگویی را داریم. شماره ارتباط با این مرکز نیز ۶۳۷۵ است که افراد می‌توانند با آن تماس بگیرند.

او می‌گوید: در زمینه پیگیری‌ تماس‌ها، آن بخشی که جنبه عمومی داشته باشد مانند سوالات در زمینه توقف نماد یا گزارش‌ به ناظران بازار، به واحدی‌های بالا دستی اطلاع داده می‌شود، ولی اگر تماس گرفته شده جنبه شخصی داشته باشد، پاسخ مورد نظر پس از پیگیری به خود فرد داده می‌شود.

 احمدی گفت: پیگیری‌ تماس عموما تا رفع مشکل ادامه پیدا می‌کند.

دوشنبه همین هفته بود که از مرکز ارتباط بازار سرمایه طی مراسمی رونمایی شد. ‌

 

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار