کد خبر: ۲۱۳۰۳۶
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۳
شرکت توزیع نیروی برق تهران:
شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ اعلام کرد: با تداوم گرمای هوا، امروز (سه‌شنبه ۱۸ مرداد ماه) برق ۲۰ اداره پرمصرف شهر تهران قطع شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ، رصد وضعیت مصرف و تداوم همکاری ادارات و دستگاه‌های اجرایی مطابق با مصوبه هیئت دولت با استفاده از کنتورهای هوشمند و بازدید میدانی همچنان به‌عنوان اهم فعالیت‌های جاری در شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ با شدت و دقت ادامه داشته و بر این اساس امروز سه‌شنبه ۱۸ مرداد ماه، برق ۲۰ دستگاه اجرایی و اداری شهر تهران که به اخطارهای داده شده مبنی بر لزوم کاهش مصرف برق توجهی نکرده‌اند، قطع شده است.

همچنین از ابتدای فصل گرما تاکنون تأمین برق این کلان‌شهر بدون کوچک‌ترین اختلالی صورت گرفته و بخش قابل‌توجهی از بازه زمانی پربار فصل گرما پشت سر گذاشته شده است. اما با توجه به تداوم گرمای هوا به منظور گذر از ایام باقی‌مانده پیشرو و حفظ پایداری شبکه توزیع برق در روزهای آتی همچنان نیازمند همراهی و همکاری همه‌جانبه مشترکان در همه بخش‌های خانگی، اداری، تجاری و صنعتی هستیم.

از همه شهروندان پایتخت درخواست می‌شود با کاهش مصرف برق و به‌ویژه خودداری از استفاده از وسایل برقی پرمصرف در ساعات ۱۲ تا ۱۸، در تأمین برق مورد نیاز همکاری کنند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار