کد خبر: ۲۱۳۱۲۰
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۰
فرمانده انتظامی استان هرمزگان از یک فقره آدم ربایی به دلیل اختلاف مالی در شهرستان بندرعباس و دستگیری ۳ گروگانگیر خبر داد.

رهایی گروگان و دستگیری ۳ گروگانگیربه گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، سردار "غلامرضا جعفری" افزود: با تلاش همه جانبه کار آگاهان پلیس آگاهی فرد ربوده شده در کمال سلامت آزاد و به آغوش خانواده بازگشت.
فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: با رصد اطلاعاتی و اقدامات پلیسی مشخص شد فرد ربوده شده ساکن یکی از کشور‌های حاشیه خلیج فارس که برای وصول طلب خود به مبلغ ۱۰ میلیارد تومان نزد یکی از دوستانش در شهرستان بندرعباس حضور داشته پس از تماس تلفنی توسط افراد بدهکار ربوده شده که سریعا با اجرای طرح مهار و حضور اکیپی از تیم واکنش سریع شهرستان بندرعباس و کارآگاهان پلیس آگاهی خودروی یکی از متهمان را شناسایی و توقیف و متهم نیز دستگیر شد.
سردار جعفری اظهار داشت: در ادامه با تلاش همه جانبه پلیس، آدم ربایان عرصه را بر خود تنگ دیده و فرد ربوده شده را صحیح و سالم آزاد و با اقدامات پلیسی محل اختفا دو متهم دیگر نیز شناسایی و در یک عملیات ضربتی دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.
این مقام انتظامی استان با بیان اهمیت و نقش بی بدیل همکاری شهروندان با پلیس در کشف جرایم، از عموم شهروندان و مردم استان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هر گونه موارد مشکوک در اسرع وقت از طریق سامانی تلفنی ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

آخرین اخبار