کد خبر: ۲۱۳۲۳
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۰
وزیر راه و شهرسازی گفت: در جاده چالوس قانون دریافت عوارض برای تردد خودروها را نداریم و فعلا نیز قانونی مبنی بر دریافت آن در دستور کار وزارت راه و شهرسازی قرار ندارد.
به گزارش تجارت آنلاین  از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، عباس آخوندی در خصوص پیشنهاد اخذ عوارض برای تردد خودروها در جاده چالوس، افزود: در حال حاضر قانونی برای اخذ عوارض تردد خودروها در این جاده وجود ندارد و قانون اخذ عوارض برای آزادراه ها و در قطعه 4 آزادراه تهران - شمال اجرا می شود.
وزیر راه و شهرسازی سپس یکی از نکات مهم دسترسی آزاد شهروندان به اطلاعات را افزایش نرخ بهره وری و کارآیی برشمرد و گفت: در صورت شفافیت در ارایه خدمات مردم قبول می کنند، آنچه رخ داده بالاترین سعی و تلاش همه کارکنان دولت در سراسر کشور بوده است.
آخوندی با اظهار خرسندی از تصویب قانون دسترسی آزاد شهروندان به اطلاعات، گفت: دسترسی آزاد شهروندان به اطلاعات می تواند علاوه بر اینکه جلوی فساد را بگیرد در جهت علاقمندی مردم برای فعالیت در بخش های مختلف نیز موثر واقع شود و می تواند مشارکت بسیار خوب مردم را نیز به دنبال داشته باشد.
وی یکی از نکات مهم دسترسی آزاد شهروندان به اطلاعات را افزایش نرخ بهره وری و کارآیی دانست و افزود: اگر مردم ایران بتوانند بر تمام فعالیت های ما نظارت داشته باشند بدین معنا است که مسئولان بتوانند در یک ساختمان شیشه ای مدیریت کنند در آن صورت است که می توانیم ادعا کنیم میزان بهره وری و کارآیی خدمات برای مردم افزایش داشته است.
نام:
ایمیل:
* نظر: