کد خبر: ۲۱۳۲۵
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۶
معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، از ضمانت 70 درصد از تسهیلات دریافتی شرکت های تعاونی از سوی صندوق ضمانت سرمایه گذاری خبر داد.
سیدحمید کلانتری شامگاه یکشنبه در نشست با مدیران شرکت تعاونی های نطنز افزود: صندوق ضمانت سرمایه گذاری بخش تعاون در واقع یکی از پشتوانه های تولیدی کشور است که از نیمه دوم سال گذشته به منظور تسهیل در توسعه بخش تعاون و خدمات رسانی به تعاونی های تولیدی و صنعتی راه اندازی شده است.
وی افزود: تامین 70 درصدی تسهیلات شرکت های تعاونی به عنوان جایگزین وثیقه بانکی باعث خواهد شد تا فعالیت تعاونی ها گسترش یابد وعلاوه بر آن سرمایه گذاران و فراهم کنندگان مواد اولیه بتوانند نیاز اولیه تعاونی ها را برآورده کنند.
وی تصریح کرد: تضمین تسهیلات اعطایی بخش تعاون نزد شبکه های بانکی از مهمترین اقدام های این صندوق است که موجب می شود بانک ها با شرایط آسان تسهیلات در اختیار بخش تولید قرار دهند.
معاون وزیر تعاون از فرآوری ضایعات سنگ معادن و گردشگری درسطح شهرستان نطنز به عنوان دو عامل و تاثیرگذار در جذب سرمایه گذاران نام برد و افزود:حوزه فعالیت شرکت های تعاونی دراین شهرستان خوب است و تنها باید زمینه و فرصت سرمایه گذاری برای صاحبان سرمایه فراهم شود.
در ادامه این نشست مدیران شرکت تعاونی های نطنز و بادرود به بیان مشکلات فرا روی تعاونی ها پرداختند.
درحال حاضر 320 شرکت تعاونی در شهرستان نطنز به ثبت رسیده که تنها 40 درصد آنها فعال است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار