کد خبر: ۲۱۳۷۴۴
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۶:۱۱
انتقال پول از لندن به ایران و برعکس همواره، به دلیل وجود تحریم‌ها، با چالش هایی مواجه است، اما با ایجاد صرافی‌های قانونی و معتبر و همچنین توسعه تجارت آنلاین، فرایند انتقال را ساده‌تر شده است. اما باز هم خوب است با تمامی روش‌های انتقال ارز آشنا باشید تا بتوانید بهترین روش را متناسب با شرایطتان انتخاب کنید.

انتقال پول از لندن به ایران و برعکس همواره، به دلیل وجود تحریم‌ها، با چالش هایی مواجه است، اما با ایجاد صرافی‌های قانونی و معتبر و همچنین توسعه تجارت آنلاین، فرایند انتقال را ساده‌تر شده است. اما باز هم خوب است با تمامی روش‌های انتقال ارز آشنا باشید تا بتوانید بهترین روش را متناسب با شرایطتان انتخاب کنید.

قیمت پوند

چگونه پوند به انگلستان حواله کنیم؟

افراد زیادی هستند که خانواده آن‌ها در کشور انگلستان زندگی می‌کنند. در خیلی مواقع پیش آمده که این افراد، قصد حواله پوند به انگلستان را دارند.  کشور ما به دلیل تحریم‌هایی که شده، به راحتی اجازه حواله را ندارد. حال این سوال پیش می‌آید که چگونه پول به انگلستان حواله کنیم؟  نگران نباشید  برای حواله، راه‌های زیادی  پیش روی شما قرار دارد. البته این راه‌ها تا حد زیادی به شرایط شما و صرافی که انتخاب کرده‌اید، بستگی و طی مراحلی انجام می‌شود. هر آن‌چه که از این مراحل باید اطلاع داشته باشید، به شرح زیر هستند.

  1. انتقال پول را می‌توانید به صورت بین بانکی و با شماره حساب انجام دهید. البته این مورد را نباید فراموش کرد که تفاوت منطقه زمانی عامل بسیار مهمی در انتقال است. علاوه بر آن‌که کارمزد زیادی نیز باید پرداخت کنید. در این روش انتقال وارد کردن شماره حساب بین‌المللی یا شماره سوئیفت الزامی است. علی‌رغم مزایای این روش، احتمال اینکه نتوانید از این خدمت استفاده کنید نیز وجود دارد! متاسفانه به دلیل سابقه تحریم سوئیفت برای ایرانیان انجام این بخش از خدمات مالی در بانک‌ها با مشکلاتی مواجه شده است.
  2. روش دیگر به داشتن اطلاعات بانکی نیازی نیست. در این روش، پرداخت پوند از طریق روش های آنلاین، از جمله وسترن یونیون، پی‌پال و مانی گرام انجام خواهد شد. این روش ها نیز به دلیل وجود برخی تحریم ها بعضا با چالش هایی مواجه است.
  3. انتقال از طریق صرافی های مجاز که بسیار ساده امکان‌پذیر شده است. این سرویس بسیار ساده بوده و در مقایسه با روش‌های دیگر، بهتر شناخته شده است در این روش شما مبلغ مشخصی از ارز مورد نظرتان (در اینجا احتمالاً پوند) را به حساب صرافی واریز می کنید و صراف پس از محاسبه نرخ‌های مربوط به پول مبدا و مقصد با کم کردن میزانی سود از پول شما مبلغ ریالی و یا پوندی آن را در ایران به حساب بانکی گیرنده مورد نظرتان واریز می کند. به این روش اصطلاحا روش حواله می گویند.

حواله پوند

چگونه از انگلستان به ایران پول بفرستیم؟

اما در برخی موارد این موضوع کاملاً برعکس اتفاق می‌افتد. یعنی افرادی هستند که قصد حواله پوند را به ایران دارند. در این صورت  برای حواله، روش‌های مختلفی وجود دارد. اما اگر بخواهیم در مورد روش ارزان، مطمئن، آسان و سریع صحبت کنیم. می‌توان گفت که از طریق ثبت‌نام در صرافی برتر انجام می‌شود.

در این صرافی، پنل تجارت آنلاین به صورت حواله پوند راه‌اندازی شده است تا کار معمولاً ساده و بدون پیچیدگی انجام شود. بدین صورت که طبق قوانین ثبت نام فرد با نام، آدرس و شماره پاسپورت  انجام خواهد شد تا احراز هویت صورت گیرد.

مرحله دوم، اطمینان فرد از قیمت پوند است. در صورتی که قیمت را مشاهده و اطمینان حاصل کرد، می‌تواند پوند را حواله کند. در مورد محل ارسال پوند، بانک انگلستان  اطلاعاتی را در اختیار فرد قرار  خواهد داد. این اطلاعات شامل پرداخت صورت حساب و یا نقل و انتقال پول خواهد بود.

در این مرحله،  پوند بر اساس ریال ایران محاسبه و ارسال خواهد شد. روش دیگر انتقال از طریق کارت و به طور مستقیم  انجام می‌شود. البته فرد باید دارای کردیت کارت  و  یک حساب بانکی باشد. از حساب بانکی کارتی به نام دبیت کارت که به شبکه بانکی ویزا کارت و یا مستر کارت متصل است،  صادر می‌شود.

خدمات صرافی برتر در نقل و انتقال پوند

همان‌طور که در مطالب بالا اشاره  شد، حواله پوند به انگلستان و برعکس آن به ایران، روش‌های زیادی دارد. با این حال،  بهترین و تازه‌ترین روش از طریق تجارت آنلاین است. به همین خاطر، شرکت و یا صرافی‌های زیادی بر روی کار آمده‌اند تا حواله را به راحتی انجام دهند.

اما یکی از این صرافی‌ها برتر نام داد. در ابتدای کار باید گفت که این صرافی، قیمت پوند را روی پنل خود به نمایش در می‌آورد. در صورتی که قیمت پوند افزایش و یا کاهش پیدا کند، در کمتر از یک ثانیه قیمت را تغییر خواهد داد. در صورتی که خواستار حواله باشید، صرافی سعی کرده است تا تمام مراحل کار را برای شما آسان کند. با آسان شدن کار در صرافی برتر، زمان و وقت خود را از دست نخواهید داد.

علاوه بر آن‌که صرافی برتر در نقل و انتقال پول، مشاوره رایگان تلفنی انجام خواهد داد. این صرافی،  شرایط را به گونه‌ای فراهم کرده تا حواله با کمترین کارمزد صورت گیرد. اگر به پنل صرافی‌های دیگر سری بزنید، حتما این مورد را به درستی خواهید فهمید. اما برخی از افراد تصور می‌کنند،  صرافی برتر با وجود تجارت آنلاین ممکن است خطراتی داشته باشد.

باید گفت که این تصور سخت اشتباه است. به دلیل آن‌که صرافی برتر، دفتر خود را به طور قانونی و با مجوز  در لندن تاسیس کرده  و خیلی محتاطانه، کار جابه‌جایی پوند را انجام می‌دهد تا حساب‌های مبدا و یا مقصد دچار مشکل و بلوکه نشوند. به غیر از موارد بالا، صرافی خدمات خود را صورت بیست‌وچهار ساعته و آنلاین ارائه می‌دهد. ضمن آن‌که  انتقال پوند را به حداقل زمان ممکن خواهد رساند.

این صرافی مورد نظر، اندازه و انتقال بزرگ پوند را با هزینه ثابت و بسیار کمتر انجام می‌دهد. این باعث می‌شود تا برای  مبلغ انتقال، هزینه کمتری را پرداخت و به نفع شما تمام شود. اگر به دنبال معتبرترین صرافی در لندن هستید همین حالا به وبسایت صرافی برتر مراجعه کنید.

 

 

 

 

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار