کد خبر: ۲۱۳۷۹۲
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۲:۵۱
بررسی نوسانات قیمتی در بازار خودرو حاکی از کاهش قیمت چشمگیر خودروهای برلیانس، جک، چری، کی‌ام‌سی، برلیانس و فوتون در بازار است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بررسی نوسانات قیمتی در بازار خودرو حاکی از ریزش قیمت خودروهای چینی در بازار است به طوری که خودرو کی‌ام‌سی k۷ مدل ۱۴۰۱ از یک میلیارد و ۴۴۰ میلیون تومان در هفته گذشته امروز به یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۴۰۰ این خودرو نیز در این مدت ۵۰ میلیون تومان ارزان شده است و یک میلیارد و ۳۲۰ میلیون تومان قیمت خورده است.

قیمت کی ام سی T۸ مدل ۱۴۰۱ نیز از یک میلیارد و ۱۴۰ میلیون تومان در هفته گذشته امروز به یک میلیارد و ۱۳۰ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۴۰۰ این خودرو نیز در این مدت ۱۰ میلیون تومان ارزان شده است و در حال حاضر یک میلیارد و ۸۰ میلیون تومان قیمت خورده است.

قیمت فوتون تونلند ۲.۰ لیتر مدل ۱۴۰۰ نیز ۸۸۰ میلیون تومان در هفته گذشته امروز به ۸۳۰ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۳۹۹ این خودرو نیز از ۸۱۰ میلیون تومان در هفته گذشته امروز به ۷۶۰ میلیون تومان رسیده است.

قیمت چری آریزو ۶ اکسلنت مدل ۱۴۰۰ نیز از ۹۳۵ میلیون تومان در هفته گذشته امروز به ۹۱۰ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۳۹۹ این خودرو نیز در این مدت ۲۵ میلیون تومان ارزان شده است.

قیمت روز خودروهای چینی در جدول زیر آمده است:

سقوط آزاد خودروهای چینی در بازار/ آخرین قیمت کی‌ام‌سی، جک، چری و برلیانس

۲۲۳۲۲۷

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار