کد خبر: ۲۱۳۸۳۹
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۰
مدیرعامل شرکت راه آهن گفت: پیش فروش بلیت قطار اربعین و پیش فروش بلیت قطارهای مسافری برای ۱۱ شهریور تا ۱۰ مهر از روز شنبه آغاز خواهد شد.

میعاد صالحی گفت: به تازگی دیداری با همتای عراقی درباره راه اندازی قطار کربلا داشته ایم و هفته ای یک قطار از هفته آینده خواهیم داشت.  قطارهای  این مسیر را به شکل کاروانی و به صورت  سه ماه آزمایشی راه اندازی کرده ایم و مسیر این قطار به گونه ای است که از تهران تا شلمچه با قطار  و از شلمچه تا بصره به طول ۳۰ کیلومتر با اتوبوس حرکت صورت گرفته و مجددا از بصره تا کربلا با قطار سیر انجام می شود.

به گفته مدیرعامل راه آهن در حال مطالعه برای تکمیل این مسیر ریلی با کشور عراق هستیم.

او گفت: تعداد قطار تهران-کرمانشاه ،تهران -اهواز و تهران -خرمشهر را برای اربعین افزایش داده ایم و در این ایام مسیر تهران- اهواز را سعی کرده ایم تا خرمشهر ادامه یابد و به صورت رایگان در ایام اربعین ۲۴ ساعته سفرها را انجام می دهیم.

معاون وزیر راه وشهرسازی گفت:همچنین  پیش فروش بلیت قطار‌های مسافری برای بازه زمانی ۱۱ شهریور تا ۱۰ مهر از روز شنبه آغاز می‌شود فروشندگان حضوری (آژانس‌ها) نیز از ساعت ۸ صبح روز یکشنبه فروش بلیت در تمام محورها را انجام خواهند داد.

 به گفته مدیرعامل شرکت راه آهن در ایام اربعین، از تاریخ ۱۵ تا ۳۰ شهریور، ظرفیت مسیر تهران- خرمشهر و مشهد- کرمانشاه نسبت به وضع موجود دو برابر شده است.  همچنین در این ایام، قطارهای تهران- اهواز و مشهد- اهواز تا خرمشهر ادامه سیر خواهند داشت.

برچسب ها: راه آهن ، حمل ونقل
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار