کد خبر: ۲۱۳۸۶
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۴
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه وبویراحمد گفت: در دو سال گذشته 100 واحد راکد و نیمه فعال صنعتی استان به چرخه تولید برگشت.
داریوش دیودیده روز چهارشنبه در بازدید از واحدهای مستقر در شهرک صنعتی یاسوج 3 افزود: هم اکنون فعال سازی کارخانه های راکد و تعطیل در اولویت این سازمان است و تلاش جدی در این زمینه صورت می گیرد.
وی اظهار کرد: با ابلاغ بسته حمایتی دولت، پشتیبانی مناسبی از کارخانه های این استان صورت می گیرد و باعث بهبود شرایط می شود.
دیودیده گفت: هنوز، این بسته ابلاغ نشده اما در وزارت صنعت و معدن در مراحل نهایی است که پیش بینی می شود تا چند هفته آینده به استان ابلاغ شود.
وی افزود: براساس این بسته حمایتی، یارانه دولتی و تسهیلات ویژه ای به واحدهای تولیدی پرداخت خواهد شد که نقش بسزایی در رونق اقتصادی دارد.
وی عنوان کرد: پس از بررسی های لازم همه واحدهای صنعتی دارای شرایط، برای بهره مندی از این تسهیلات به وزارت صنعت، معدن و تجارت معرفی می شوند.
در این بازدید، مسئولان صنعت، معدن و تجارت استان از کارخانه های آریا صنعت، گز نشوا، سردخانه 3000 تنی و لبنیات میهن، گل زرشک مارگون، فرآورده های گوشتی ستارگان و برخی دیگر از واحدهای مستقر در شهرک صنعتی یاسوج 3 بازدید کردند و مشکلات آنها بررسی شد.
کهگیلویه و بویراحمد براساس پروانه های بهره بردای صادر شده هم اکنون ۷۰۰ واحد صنعتی و ۱۲ شهرک صنعتی دارد.

منبع:ايرنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار