کد خبر: ۲۱۴۴۱۶
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۸
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز از ترافیک ناشی از بازگشت مسافران در مسیر کرج-چالوس خبر داد و گفت: در این راستا تردد وسایل نقلیه از آزاد راه تهران - شمال به سمت مازندران ممنوع شد.

علی زندی فر، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، از محدودیت تردد در آزادراه تهران-شمال خبر داد و گفت: با توجه به بازگشت مسافران و افزایش بار ترافیکی، تردد وسایل نقلیه از آزاد راه تهران - شمال به سمت مازندران ممنوع شد.

وی با اشاره به اینکه تردد آسان و بدون خطر برای مسافر و شهروندان در اداره کل راهداری حائز اهمیت بسیاری است، ادامه داد:  این ممنوعیت تردد از محدوده شهرستانک کرج تا دهانه جنوبی کندوان اعمال شده است.

زندی فر با بیان اینکه ترافیک صبح امروز در محدوده کرج-چالوس بسیار سنگین بود، اظهار کرد: اکنون تردد از میدان امیرکبیر تا شهرستانک کرج فقط برای افراد بومی به صورت ۲ طرفه انجام می‌شود.

این مقام مسؤول از ترافیک نیمه سنگین در خط شمالی جاده کرج-چالوس خبر داد و یادآور شد: انتظار می‌رود شهروندان در راستای کنترل و کاهش ترافیک به عوامل خدمات رسان کمک کرده و همکاری لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/ج

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار