کد خبر: ۲۱۴۴۹۸
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۷
سخنگوی قوه‌قضائیه در خصوص پرونده «مهدی تاج» گفت: تاکید ما این است که در مرحله دادسرا، چون تحقیقات محرمانه است و تفتیش است به آن نپردازیم تا در دادگاه به نتیجه برسد و قطعی شود.
 مسعود ستایشی، سخنگوی قوه قضاییه امروز (سه‌شنبه) در نشست هفتگی با خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره حواشی فدراسیون فوتبال و اتهامات مهدی تاج اظهار داشت: درباره فدراسیون فوتبال اولا حساسیت نسبت به این موضوع و در این مقطع زمانی، برای همه روشن و مبرهن است، زیرا فدراسیون‌ها وظایف و تکالیف بین‌المللی دارند و نهاد‌های بین‌المللی هم بر اقدامات آن‌ها نظارت دارند.

وی ادامه داد: همانطور که پیش از این نیز اعلام شد، در راستای هر انتخاب درون‌سازمانی، استعلامات بر اساس مقررات موضوعه از سوی مرجع برگزاری انتخابات و ناظر صورت می‌گیرد.

ستایشی افزود: یک استعلامی در این زمینه صورت گرفته و پاسخ لازم هم به فدراسیون مربوطه داده شده است و فدراسیون بررسی و اعلام نظر کرد و جمع‌بندی بر این شد که فرد مدنظر در انتخابات شرکت کند و اکنون انتخابات برگزار و نتیجه هم اعلام شده است. نسبت به نتیجه نفیا و اثباتا بحثی نداریم. اجازه بدهید پرونده‌ها را بررسی و بعد اعلام کنیم و آنچه نظر قوه قضاییه بود پیش از این اعلام کرده بود و در مورد پرونده‌های فرد مورد اشاره هم باید بررسی لازم انجام شود و در فرصت مقتضی پاسخ خواهیم داد.

ستایشی خاطرنشان کرد: تاکید ما این است که در مرحله دادسرا، چون تحقیقات محرمانه است و تفتیش است به آن نپردازیم تا در دادگاه به نتیجه برسد و قطعی شود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار