کد خبر: ۲۱۴۹۷۹
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۲
خودروساز آلمانی BWM انتظار دارد با تولید خودرو‌های برقی افزایش میزان فروش را در سال ۲۰۲۳ تجربه کند.

مدیر ارشد مالی شرکت BMW انتظار دارد به نقطه بالاتری از هدف حاشیه سود ۷-۹ درصدی خود برای تجارت خودرو برسد و شاهد رشد اندکی در فروش سال ۲۰۲۳ خواهد بود.

او گفت: تقاضا در چین در سه ماهه سوم پس از قرنطینه بهبود یافت و آن را به عنوان سال صعود در بزرگترین بازار فروش این شرکت (کشور چین) توصیف کرد.

این مدیر ارشد اضافه کرد که انتظار می‌رود این خودروساز به هدف خود یعنی فروش ۱۰ درصدی خودرو تمام برقی در سال جاری که معادل حدودا ۲۴۰ هزار تا ۲۴۵ هزار خودرو می‌شود دست پیدا کند.BMW می‌تواند شاهد افزایش این رقم به حدود ۴۰۰ هزار دستگاه در سال آینده باشد.

مدیر ارشد BMW به کمبود گاز در اروپا اشاره می‌کند و می‌گوید که این شرکت مصرف گاز خود را در آلمان و اتریش ۱۵ درصد کاهش داده است و انتظار می‌رود که این کاهش مصرف را افزایش دهد. او می‌گوید مشکلات گاز اروپا تاثیر مستقیمی روی این شرکت نخواهد گذاشت.

دیگر شرکت‌های آلمانی فولکس واگن و مرسدس بنز در هفته گذشته برنامه‌های اضطراری خود در صورت عدم موفقیت شبکه‌های تامین کننده در تحویل قطعات، از جمله افزایش سفارشات از تامین کنندگان خارج از کشور‌های اروپایی که بیشتر تحت تاثیر بحران گاز قرار گرفته اند را مشخص کردند.

نماینده BWM به انجام اقدامی مشابه اشاره نکرد، اما گفت که از زمان کمبود تراشه، رابطه نزدیک تری با شبکه تامین کننده خود ایجاد کرده است.

منبع: رویترز

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار